اطراف تهران کجا زمین بخریم

همیشه سرمایه گذاری بر روی گزینه هایی که سودآوری خوبی دارند دغدغه فکری همه بوده و اگر سرمایه خوبی داشته باشید بهترین نوع سرمایه گذاری خرید ملک یا زمین است. با توجه به اینکه افزایش قیمت ها در تهران همیشه روند افزایشی بیشتری داشته است بنابراین مهم است که قبل از هر چیز بدانیم اطراف تهران کجا زمین بخریم. آب و هوای اطراف تهران یکی از دلایل تقاضای بالای سرمایه گذاران برای خرید زمین است از طرفی هیچ نوع سرمایه گذاری دیگری مثل مسکن و یا زمین در طولانی مدت و کوتاه مدت سودآوری ندارد حتی اگر هیچ کار خاصی روی زمین خریداری شده انجام ندهید. قبلا در خصوص اینکه اطراف تهران کجا ویلا بخریم صحبت کرده بودیم این بار قصد داریم به شما بگوییم بهترین جا برای خرید زمین در اطراف تهران کجاست. پس با ما همراه باشید.

بهترین مناطق برای خرید زمین در اطراف تهران

این بار در مطلب جدید آد قصد داریم به شما بگوییم اطراف تهران کجا زمین بخرید تا بتوانید با سودآوری خوب به فروش برسانید یا اگر قصد طراحی ویلا یا ساخت و ساز داشتید مرغوب ترین زمین را در اختیار داشته باشید.

  • کرج

شهرستان کرج مناطق زیادی دارد که ارزش خرید زمین در آن بالاست. اگر چه الان کرج جزئی از استان البرز است و کاملا جدای از تهران محسوب می شود اما هنوز هم به عنوان منطقه غربی تهران می شناسند که برای خرید زمین در طراف تهران بهترین گزینه است. کرج تا قبل از اینکه در استان البرز قرار بگیرد شهرستان ساوجبلاغ را هم به عنوان بخشی از خود داشت و با اینکه الان کاملا جدا هستند اما به دلیل اینکه با راه های مختلف به یکدیگر نزدیک هستند هنوز جزئی از کرج می شناسند. این منطقه هم زمین های مرغوبی دارد که کمتر درباره آن صحبت می کنند تا بکر بماند.

  • پردیس و بومهن

برای خرید زمین در اطراف تهران شهر پردیس که تقریبا 17 کیلومتر فاصله دارد گزینه خوبی است و اگر شغل شما در تهران هم باشد برای رفت و آمد اذیت نخواهید شد. شهرستان پردیس منطقه ای خوش آب و هواست و تمامی امکانات رفاهی و تفریحی و خدماتی را دارد. فازهای 1 تا 3 و قسمت هایی از فازهای 4 و 8 و 11 با کاربری مسکونی هستند که می توانید برای خرید زمین اقدام کنید. فاز یک زمین های گران قیمت تری دارد چون کلا خانه های ویلایی و آپارتمانی شیک ساخته شده اند. فاز 2 پردیس برای خرید زمین در همه رنجی مناسب است. نقطه دیگری که برای پاسخ به این سوال؛ اطراف تهران کجا زمین بخریم مناسب است، بومهن است که حدود 40 کیلومتر با تهران فاصله دارد و امکانات رفاهی این منطقه هم قابل قبول است.

برای خرید زمین در اطراف تهران شهر پردیس که تقریبا 17 کیلومتر فاصله دارد گزینه خوبی است

  • اندیشه و شهریار

شهریار و اندیشه هر دو مناطقی از اطراف تهران هستند که بخاطر داشت باغات میوه و پوشش سبز گیاهی فراوان معروف شده اند و نگین سرسبز غرب تهران هستند. اندیشه که در بخش شمال غربی شهریار و در فاصله 3 کیلومتری است شش فاز دارد. اگر قصد خرید زمین اطراف تهران در منطقه ای دارید که بعدا بتوانید باز اصول و قوانین شهرسازی جدید و مدرن در آن ساخت و ساز کنید، فاز 2 و 3 و 4 و 5 اندیشه مناسب است ولی برای ساختمان سازی سنتی فاز یک را توصیه می کنیم. فاز 6 اندیشه هم در دست بخش خصوصی است و فعلا امکان زمین خرید و ساخت و ساز وجود ندارد.

  • رودهن و دماوند

بهترین منطقه برای خرید زمین در اطراف تهران، رودهن و دماوند هم هستند. رودهن که 30 کیلومتری شرق تهران است و یکی از شهرهای دماوند محسوب می شود که در داخل دره ای سرسبز قرار گرفته است. اگر دقت کرده باشید در سال های اخیر خرید زمین و ویلاسازی در منطقه دماوند رو به افزایش بوده است که به دلیل مرغوبیت بسیار بالا و آب و هوای درجه یک است. گروه معماری آد نیز چندین نمونه طراحی ویلا در این مناطق داشته که می توانید با مراجعه به بخش پروژه ها در سایت مشاهده کنید.

هترین منطقه برای خرید زمین در اطراف تهران، رودهن و دماوند هم هستند

  •  سهیلیه

اطراف تهران کجا زمین بخریم؟ طبیعتا سهیلیه کرج یکی از بهترین مناطق برای خرید زمین و ساخت ویلاهای مرغوب و با کیفیت است. به دلیل آب و هوای بسیار خوب، منطقه ای پر از درخت و شهرک های ویلایی، موقعیت جغرافیایی عالی و انبوهی از امکانات رفاهی و تفریحی، در طی چند سال اخیر تقاضا برای خرید زمین در سهیلیه افزایش یافته است. علاوه بر خود سهیلیه، بخش هایی مثل لشگرآباد و آغچه حصار به عنوان روستاهای درجه یک و مرغوب و آب و هوای عالی سهیلیه گزینه های خیلی خوبی برای سرمایه گذاری و خرید زمین در اطراف تهران هستند.

  • چهار باغ

چهار باغ کرج هم منطقه مناسب و درجه یک دیگری از شهرستان کرج برای خرید زمین محسوب می شود. منطقه چهارباغ تا قبل از نیمه دوم سال 1399 تقاضای زیادی برای خرید زمین و ساخت و ساز نداشت اما پس از اینکه در آذر سال 1399 به شهرستان تبدیل شد به یکباره تقاضا برای خرید زمین در آن بالا گرفت تا حدی که امروزه برای خرید زمین اطراف تهران یکی از گزینه های اصلی چهار باغ کرج است.

  • پرند

شهرستان پرند در 33 کیلومتری جنوب غربی تهران و یکی از شهرهای رو به رشد در شهرستان رباط کریم است که با وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی بسیار خوبی هم دارد. شهرستان پرند 7 فاز مختلف دارد که در فازهای 4 تا 6 املاک مسکن مهر ساخته شده و فازهای 1 تا 3 تمامی املاک و زمین ها، سنددار شرکتی یا شخصی هستند و امکانات بیشتری هم دارند. با توجه به اینکه پروژه های در دست احداث و ساخت و ساز توسط بخش خصوصی و شهرداری در پرند زیاد است یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانیم به شما توصیه کنیم.

شهرستان پرند

  •  کردان

کمتر کسی است که اسم کردان کرج را نشنیده باشد. این منطقه سرسبز یکی از بهترین و زیباترین مناطق اطراف تهران است که برای خرید زمین توصیه می کنیم. کردان کرج از جمله مناطق استثنایی است که چه قصد خرید زمین برای ساخت و ساز مسکونی داشته باشید و چه بخواهید زمین حاصلخیز کشاورزی بخرید و بر روی آن سرمایه گذاری کنید کاملا مناسب است.

  • هشتگرد

هشتگرد از شهرهای جدید استان البرز با فاصله 68 کیلومتری از تهران و آب و هوای کوهستانی است که اگر از ما بپرسید اطراف تهران کجا زمین بخریم قطعا این منطقه را پیشنهاد خواهیم کرد. هشتگرد منطقه ای ییلاقی با آلودگی هوای بسیار کم و دسترسی خوب به تهران باعث شده علاوه بر جذب سرمایه گذاران برای خرید زمین، طرح های عمرانی هم در این منطقه افزایش پیدا کنند که به دنبال آن امکانات رفاهی و تفریحی افزایش چشمگیری داشته است.

هشتگرد از شهرهای جدید استان البرز با فاصله 68 کیلومتری از تهران

  •  تهراندشت

اطراف تهران کجا زمین بخریم؟ تهراندشت را توصیه می کنیم که به آن بهشت گمشده تهران و کرج هم می گویند. این منطقه به حدی خوش آب و هواست که نه تنها برای تفریح و سپری کردن اوقات فراغت بلکه برای خرید زمین هم مناسب است. سرخاب که نگین تهراندشت است و سعیدآباد که در آن پر از ویلاهای لاکچری است نشان دهنده این است که چقدر این منطقه برای خرید زمین در اطراف تهران مناسب است. در تهراندشت انواع مختلفی از زمین ها را می توانید پیدا کنید که توصیه ما ترجیحا خرید زمین هایی است که یا امکانات کامل دارند و دسترسی به آب و برق و گاز و تلفن فراهم است یا اینکه در آینده ای نزدیک فراهم خواهد شد.

برای خرید زمین در اطراف تهران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر دقت کنید از بین گزینه های زیادی که در اطراف تهران برای خرید زمین وجود دارند ما فقط به چند نمونه اشاره کردیم و دلیل آن این است که هر جایی برای خرید زمین مناسب نیست. در واقع وقتی به این موضوع فکر می کنید که اطراف تهران کجا زمین بخریم باید به ویژگی های آن زمین هم فکر کنید تا چه قصد سرمایه گذاری داشتید و چه قصد ساخت و ساز، در آینده پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. بنابراین برای خرید زمین در اطراف تهران ویژگی های زیر را جستجو کنید:

  • زمینی که خریداری می کنید اطراف اتوبان یا نزدیک خیابان های اصلی نباشد چون آلودگی صوتی بالاست و پیشرفت زیادی از لحاظ قیمتی نخواهد کرد.
  • کیفیت و فشار آب و برق برای منطقه ای که در آن زمین خریداری می کنید حتما چک شود.
  • ترافیک محلی که در آن قصد خرید خانه را دارید حتما چک کنید در غیر این صورت بعدا پس از ساخت خانه با مشکل جدی روبرو خواهید شد.
  • توصیه می کنیم اگر به طور جدی به این موضوع فکر می کنید که اطراف تهران کجا زمین بخریم در اوایل رونق بازار مسکن اقدام کنید.
  • برای خرید زمین در اطراف تهران حتما از مشاوره های املاک هم کمک بگیرید
  • مراحل خرید زمین حتما همراه با رسید و به طور کاملا شفاف انجام شود
  • حتما زمینی که خریداری می کنید سنددار باشد
  • به ابعاد زمین حتما دقت داشته باشید تا هم متناسب با کاربری و اهداف آینده شما باشد و هم اینکه بتوانید برای موارد خاص مثل محل پارک، محوطه سازی و ورودی های اختصاصی به خوبی برنامه ریزی کنید
  • حتما همسایگان و به طور کلی محلی که در آن قصد خرید زمین دارید را چک کنید تا تمامی جوانب در آینده مشکل ساز نباشند

در این مطلب به شما کمک کردیم تا ضمن شناسایی بهترین منطقه برای خرید زمین در اطراف تهران با نکات مهمی که قبل از خرید باید رعایت کنید آشنا شوید. چنانچه هدف شما از خرید زمین، ساخت ویلا بوده و می خواهید در آن سکونت داشته باشید می توانید با همکاران و مهندسین خبره ما تماس داشته باشید تا در طی جلسات حضوری با طرح و ایده ها و جزئیات هزینه ها آشنا شوید.

0 / 5
سوالات پر تکرار
مناطق مختلف کرج مثل کردان، اندیشه، سهیلیه، شهریار و هشتگرد گزینه های بسیار خوبی هستند.
مناطق و شهرهای سهیلیه، کردان، اندیشه، شهریار، هشتگرد و چهارباغ بهترین جا برای خرید زمین در اطراف تهران و ناحیه کرج هستند.
رودهن و دماوند را توصیه می کنیم.
حتما سند دار باشد، موقعیت جغرافیایی و دور بودن از اتوبان و خیابان اصلی بسیار مهم است، همسایگان و درجه مرغوبیت زمین از لحاظ میزان و سطح امکانات هم باید مورد بررسی قرار گیرد.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد