بهترین شهرک های شمال

بر کسی پوشیده نیست که شهرهای شمالی ایران آب و هوای بسیار مطبوع و دلپذیری دارند و نزدیکی به جنگل و دریا باعث شده هر ساله طیف زیادی از گردشگران به مناسبت های مختلف به این مناطق سفر کنند. از طرفی همین ویژگی ها باعث شده تا سیل عظیمی از سرمایه گذاران به دنبال بهترین شهرک های شمال باشند تا چه برای سرمایه گذاری و چه برای تفریح و زندگی بهترین گزینه را انتخاب کنند. همانطور که می دانید خرید ملک و ویلا یک سرمایه گذاری ایمن و پرسود و با بازدهی عالی به حساب می آید. بنابراین بسیاری از ساخت و سازها و موارد جدید طراحی ویلا در شهرک های مختلف شمال کشور مخصوصا مازندران اتفاق می افتد که سرمایه گذار و خریدار برای آنها به وفور پیدا می شود. در ادامه ابتدا مزایا و ویژگی های شهرک های شمال را بررسی خواهیم کرد که چرا بهترین شهرک شمال برای خرید ویلا گزینه خوبی است و سپس در ادامه لیستی از بهترین شهرک های جنگلی و ساحلی را اسم خواهیم برد.

بهترین شهرک های شمال

ویژگی بهترین شهرک های شمال چیست؟

چرا شهرک های شمال ایران بسیار محبوب هستند؟ چه ویژگی هایی باعث شده که این مناطق چه برای طراحی و چه برای خرید ویلا تا این اندازه پرطرفدار باشند؟

  • لوکیشن

لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی شهرک های شمال کشور به کلان شهرهایی مثل تهران و نزدیکی به دریا و جنگل برای کسانی که به طبیعت علاقه زیادی دارند آنها را به بهترین مکان برای خرید خرید ویلا کرده است. البته دسترسی این شهرک ها به بخش های تفریحی و فروشگاه های مختلف نیز مزید بر علت هستند.

  • کیفیت متریال ها

بهترین شهرک های شمال کشور از متریال و مصالح بسیار بهتری جهت طراحی و ساخت و ساز استفاده کرده اند بنابراین طبیعی است که تقاضا برای آنها زیاد باشد. ما قبلا در خصوص بهترین مصالح برای نمای ساختمان در شمال کشور صحبت کرده ایم و بد نیست با مطالعه آن متوجه شوید که کدام یک از شهرک های ویلایی و جنگلی شمال کشور برای خرید مناسبتر هستند. بهترین شهرک های ویلایی شمال بهترین معماری، نمای داخلی و خارجی را دارند و طبق متدهای روز دنیا طراحی و ساخته شده اند.

  • ارزش سرمایه گذاری

بهترین شهرک شمال کشور یقینا بالاترین ارزش سرمایه گذاری را دارد که از بین آنها شهرک های ویلایی که دسترسی بهترین به ساحل و جنگل و امکانات تفریحی داشته باشند موارد گران قیمت تر و طبیعتا مناسبتر برای افزایش سرمایه محسوب می شوند.

  • امکانات مختلف

بهترین شهرک های ویلایی شمال امکانات زیادی از قبیل امکانات تفریحی و رفاهی، زمین های ورزشی مختلف، باشگاه های بدنسازی، زمین های مخصوص فوتبال، سوارکاری، لیزرتگ و خدماتی مثل ماساژ و اسپا و کافی شاپ و رستوران و فروشگاه های مختلف دارند. طبیعی است که هر ملکی با این مشخصات مخصوصا در شمال کشور تقاضای بالایی برای خرید داشته باشد.

  • امنیت بالا

یک مقایسه رایجی که بین ویلاهای مستقل و ویلاهای شهرکی انجام می دهند امنیت آنهاست. امنیت ویلاهای شهرکی به مراتب بیشتر از ویلاهای مستقل است چرا که علاوه بر نظارت همسایگان که ایمنی می آورد نگهبانی هم دارند که کلیه عبور و مرور افراد کنترل می گردد.

  • قیمت خرید

قیمت خرید ویلاهای شهرکی بسیار مناسبتر از ویلاهای مستقل و شخصی ساز است و همین نیز ویژگی مهم دیگری است که توجیه می کند چرا بهترین شهرک های شمال تا این اندازه اهمیت بالایی دارند.

لیست بهترین شهرک های شمال

در این قسمت قصد داریم به طور مختصر و مفید لیستی از بهترین شهرک های شمال ایران را معرفی کنیم تا با شناخت اولیه و آشنایی که با هر یک پیدا می کنید گزینه های قطعی برای خرید ویلا پیدا کنید.

  • شهرک ساحلی جام جم

یکی از بهترین شهرک های ساحلی شمال کشور، شهرک جام جم سازی است که 85 هزار متر مربع مساحت دارد. این شهرک در کنار خط ساحلی فرح آباد ساری قرار گرفته و بنابراین با یکی از زیباترین شهرک های شمال طرف هستید. امکانات مختلف، نگهبانی و دوربین مدار بسته از جمله ویژگی های مهم آن هستند. تعداد زیادی از ویلاهای این شهرک دوبلکسی با مساحت 92 متر مربع هستند.

یکی از بهترین شهرک های ساحلی شمال کشور، شهرک جام جم سازی است

  • شهرک دریا کنار

شهرک دریا کنار قدیمی ترین و بزرگترین شهرک ساحلی شمال کشور است که از بهترین متریال ها برای نمای آنها استفاده شده است. معماری ویلاهای شهرک دریا کنار اروپایی است، محوطه سازی و چمن کاری، 19 خیابان با مساحت 3 کیلومتر و امکانات عالی از ویژگی های این شهرک است که باعث شده در لیست بهترین شهرک های شمال باشد. خیابان های زوج به دریا و ساحل می رسند اما خیابان های 6 و 17 آن بسیار معروف هستند. این شهرک ویلایی در شهرستان بابلسر مازندران قرار دارد. امنیت بالا بخاطر وجود نگهبانی 24 ساعته و ساحل اختصاصی برای برخی از ویلاها نکات حائز اهمیتی هستند.

شهرک دریا کنار قدیمی ترین و بزرگترین شهرک ساحلی شمال کشور است

  •  شهرک خزرشهر

یکی دیگر از بهترین شهرک های ساحلی شمال کشور و دومین شهرک ویلایی که بعد از دریا کنار پس از انقلاب ساخته، شهرک خزر شهر است که معماری خاص ویلاهای آن عامل اصلی شهرت و محبوبیت بالای آن به شمار می رود. این شهرک ویلایی دارای دو بخش شمالی و جنوبی به ترتیب با مساحت 120 و 480 هکتار است که ویلاهای این دو قسمت روبروی یکدیگر هستند. امنیت بالای ساکنین، نگهبانی 24 ساعته و عبور و مرور فقط برای ساکنین و مهمانان آنها با کارت اختصاصی و عدم رفت و آمد مردم عادی باعث شده که این شهرک بسیار محبوب باشد هر چند امکانات رفاهی و تفریحی نیز در حد عالی هستند.

یکی دیگر از بهترین شهرک های ساحلی شمال کشور و دومین شهرک ویلایی که بعد از دریا کنار پس از انقلاب ساخته، شهرک خزر شهر است

  •  شهرک شاهین خزر

شهرک شاهین خزر در ساحل خزرآباد که با شهر ساری 35 کیلومتر فاصله دارد یکی از بهترین شهرک های ویلایی ساحلی شمال کشور است که تمامی امکانات و تفریحات دریایی برای ساکنین آن فراهم است. ساحل خزرآباد در قسمتی از خود که به فرح آباد معروف است به این شهرک تعلق دارد.

شهرک شاهین خزر در ساحل خزرآباد

  •  شهرک ساحلی قناری جویبار

همانطور که مشخص است این شهرک ساحلی نزدیک جویبار است که با بابلسر حدود 36 کیلومتر فاصله دارد. این شهرک دارای 11 منطقه ویلایی به سبک دوبلکس است. نزدیکی به ساحل، امکانات و تفریحات کامل، پیست مخصوص دوچرخه، کافی شاپ و رستوران و کلیه تفریحات آبی برای این شهرک در دسترس است و همین عامل دلیلی است بر وجود اسم این شهرک در لیست بهترین شهرک شمال.

شهرک ساحلی قناری جویبار

  •  شهرک نیلوفر آبی فریدونکنار

از بهترین شهرک های ساحلی شمال کشور، شهرک نیلوفر آبی در فریدونکنار است با اینکه زمان ساخت ویلاهای این منطقه به زمان پهلوی باز می گردد و برخلاف تصور ما بهترین شهرک ها و ویلاها فقط در رامسر و متل قو و چالوس نیستند. خط ساحلی فریندونکنار 8 کیلومتر است که در نوع خود بی رقیب است به همین دلیل هنوز هم ساخت شهرک توسط شرکت ساختمانی انجام می گیرد و اشباع نشده است.

از بهترین شهرک های ساحلی شمال کشور، شهرک نیلوفر آبی در فریدونکنار است

  •  شهرک فرزاد شهر فریدونکنار

شهرک فرزاد شهر فریدونکنار مازندران هم در لیست بهترین شهرک های شمال قرار می گیرد که در یک منطقه روستایی واقع شده است. تعداد ویلاهای این شهرک حدود 400 عدد است که علاوه بر تفریحات و مشاعات رفاهی، فضای قابل توجهی هم برای فضای سبز در نظر گرفته شده است. نکته قابل توجه در خصوص شهرک فرزاد شهر، وجود نگهبانی جداگانه برای هر خیابان است.

شهرک فرزاد شهر فریدونکنار مازندران هم در لیست بهترین شهرک های شمال قرار می گیرد

  •  شهرک خانه دریا محمودآباد

یکی از بزرگترین و بهترین شهرک های شمال ایران که در نزدیکی بابلسر و در محمودآباد قرار دارد، شهرک خانه دریاست. این شهرک با متراژ بسیار بالای خود 250 هکتاری، 1400 ویلا و 1000 آپارتمان را در خود جای داده است. متراژ ویلاها اکثرا 1000 متر مربع است و تعداد محدودی هم با متراژ 600 متر مربع پیدا می شوند. کنترل تردد افراد، امکانات رفاهی و تفریحی مختلف باعث شده مکان خوبی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری باشد.

یکی از بزرگترین و بهترین شهرک های شمال ایران که در نزدیکی بابلسر و در محمودآباد قرار دارد، شهرک خانه دریاست.

  •  شهرک قصر دریا محمود آباد

وقتی به اسم شهرک های شمال نگاه می کنید قطعا دو موردی که بیشتر از همه برای شما اهمیت دارد امنیت و قیمت ویلاهاست که هم قیمت خرید مناسب باشد و هم به عنوان سرمایه گذاری سود کنید. به همین دلیل شهرک قصر دریای محمود آباد را به عنوان بهترین شهرک شمال معرفی کرده ایم. این شهرک دارای 4 فاز مسکونی و 2 فاز تجاری است. هر کدام از فازهای مسکونی شهرک قصر دریا ویژگی های خاصی دارند به همین دلیل مشتریان خاص خودشان را هم پیدا کرده اند.

فاز اول شهرک ویلایی ساحلی با 166 ویلای درجه یک و ناب با قیمت بالا هستند. فاز دوم ترکیبی از ویلای مسکونی و تجاری دیده می شود به همین دلیل اگر قصد داشته باشید یکی از این 400 ویلای مسکونی شامل 22 پنت هاوس با متراژی در حدود 1000 متر مربع را داشته باشید سرمایه گذاری هوشمندانه ای است. از طرفی آپارتمان های مختلفی هم به چشم می خورند که در کنار این موارد کلی امکانات تفریحی و مرکز خرید و رستوران لوکس و سالن ورزشی هم به چشم می خورند به همین خاطر است که فاز دوم بسیار مرغوب است. فاز سوم شهرک قصر دریا برای کسانی که به برج و آپارتمان علاقه دارند مناسب است. فاز چهارم هم برای کسانی که آپارتمان و ویلاهای بسیار زیبا می خواهند مناسب است. نگهبانی 24 ساعته با 7 تا 8 نفر، پارکینگ اختصاصی، نمای مناسب آب و هوای شمال و متراژ از 200 متر تا 1000 متر برای بودجه های مختلف از دیگر ویژگی های شاخص این شهرک ویلایی است.

 شهرک قصر دریا محمود آباد

  •  مجتمع ورزشی اقامتی نفت محمودآباد

مجتمع ورزشی اقامتی نفت محمود آباد برای خرید عموم مردم آزاد نیست و مخصوص کارکنان وزارت نفت است تا شرایط مساعدی برای دورهمی و تفریح آنها در نظر گرفته باشند. در این شهرک حدود 509 ویلا و برج ساخته شده که امکانات عالی مثل پیست اسکی، رستوران و چایخانه های مختلف، سرزمین بازی و تجهیزات مربوط به نجوم از ویژگی های شاخص این شهرک ویلایی است که باعث شده در لیست بهترین شهرک های شمال باشد.

مجتمع ورزشی اقامتی نفت محمود آباد برای خرید عموم مردم آزاد نیست

  •  شهرک آبی کنار ایزدشهر

این شهرک ویلایی که در یک کیلومتری ایزد شهر قرار گرفته مابین محمود آباد و نور است که حدود 10 هکتار مساحت دارد و می توانید دریای خزر با آن همه زیبایی و آرامشش را از نزدیک نظاره گر باشید. معماری ساخت بی نظیر و درجه یک ویلاهای این شهرک به همراه امکانات رفاهی عالی نظیر جکوزی و استخر روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، پارک و سرگرمی باعث شده برای خرید ویلا در این شهرک سر و دست بشکنند.

شهرک آبی کنار ایزدشهر

  •  شهرک پزشکان ایزدشهر

از معدود بهترین شهرک های شمال که بافت اکثر بخش های آن را ویلای مدرن تشکیل می دهد، شهرک پزشکان ایزدشهر است. این شهرک ویلایی بین نور و محمود آباد و با فاصله نزدیک به ایزدشهر قرار گرفته که ساحل اختصاصی دارد. امکانات عالی، نزدیکی به مجتمع شیلا شهر و جنوب غربی رودخانه وازرود و پارک جنگلی نور از ویژگی هایی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

از معدود بهترین شهرک های شمال که بافت اکثر بخش های آن را ویلای مدرن تشکیل می دهد، شهرک پزشکان ایزدشهر است

  •  شهرک ساحلی ایزدشهر

شهرک ساحلی ایزدشهر یکی از بهترین شهرک های ساحلی شمال کشور است که در دو بخش ویلا و آپارتمان می باشد. این شهرک ویلایی شمالی کشور دارای 413 واحد ویلایی و 5 بلوک آپارتمانی و در مجموع 359 واحد آپارتمانی دارد. این شهرک به دلیل نزدیکی به ساحل و جاده مواصلاتی و فاصله کم با جاذبه های گردشگری ایزدشهر باعث شده یکی از گزینه های عالی برای سرمایه گذاری و خرید محسوب می شود.

شهرک آبی کنار ایزدشهر

  • شهرک بهار نارنج ایزدشهر

از دیگر شهرک های ساحلی و ویلایی شمال کشور، شهرک بهار نارنج است که با مساحت 36 هزار متر مربعی خود شامل آپارتمان و بخش ویلایی به همراه گیت اختصاصی ورود و خروج است. این شهرک ویلایی امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد به نحوی که درخور ساکنین عزیز این منطقه باشد.

از دیگر شهرک های ساحلی و ویلایی شمال کشور، شهرک بهار نارنج است

  •  شهرک آرام شهر

و همچنان در لیست بهترین شهرک های شمال مخصوصا از نوع ساحلی به سراغ ایزدشهر آمده ایم که به دلیل لوکیشن عالی و درجه یک این شهر است. آرام شهر شهرکی خاص و ویژه ای است که بارزترین نکته در مورد آن فضای سبزی است که خانه های ویلایی را احاطه کرده و در مسیر جاده اصلی این شهرک دریایی که با زیبایی چشم نواز خودنمایی می کند. ساحل ماسه ای و شنی به شکل اختصاصی و نگهبانی دائمی 24 ساعته به همراه امکانات کامل از دیگر ویژگی های شهرک آرام شهر ایزدشهر است.

شهرک آرام شهر

  •  شهرک آکام شهر ایزدشهر

شهرک آکام شهر در ایزدشهر از معدود شهرک های ویلایی شمال کشور است که طراحی آن توسط مهندسین ایتالیایی انجام شده و همه چیز از طراحی ظاهری و نما گرفته تا محیط داخلی درجه یک محسوب می شود. واحدهای مسکونی این شهرک ویلایی به 418 عدد می رسد که از بین آنها 227 واحد ویلایی است و 156 واحد آپارتمانی است. همه چیز در این شهرک ویلایی از زمین بازی والیبال و بسکتبال و فوتبال گرفته تا سالن بدنسازی و پارک بازی و درختان نخل نادر و کمیاب فراهم است تا هر لحظه حضور در آن به شما خوش بگذرد. نگهبانی دائم و دوربین مداربسته به همراه کافه و رستوران های مختلف نیز از لحاظ امنیت و دسترسی غذایی این شهرک ویلایی شمال کشور را ایده¬¬آل کرده است.

شهرک آکام شهر در ایزدشهر از معدود شهرک های ویلایی شمال کشور است

  •  مجتمع و شهرک ویلایی دشت نور

مجتمع و شهرک ویلایی دشت نور که به عنوان شهرک توریستی هم می شناسند یکی از بهترین شهرک های ویلایی شمال کشور است که هم به عنوان یک مجتمع تفریحی و توریستی و هم اقامتی دائم کاربرد دارد. امکانات لوکس این شهرک ویلایی در کل مازندران معروف است به همین دلیل هم برای سرمایه گذاری و هم اقامت دائم بسیار مناسب است. اما این موارد تنها دلایلی نیستند که باعث شهرت زیاد این شهرک ویلایی شده باشد.

کافی شاپ 450 متری در ارتفاع بالا همراه با ویو کامل نسبت به کل قسمت های تفریحی شهرک، اتاق بازی بزرگ، دسترسی نزدیک به پارک جنگلی نور و سوارکاری، استخرهای فصلی، باشگاه بدنسازی، لیزر تگ، تجهیزات ماهیگیری، باشگاه های ورزشی، اسپا، مینی گلف و زمین بازی کودکان بخش مهمی از امکانات این شهرک ویلایی برتر شمال کشور را شامل می شوند.

شهرک ویلایی دشت نور یکی از بهترین شهرک های شمال شکور با ویلاهای فلت و دوبلکس، آپارتمان های 3، 12 و 15 طبقه است. در این شهرک ویلایی هر چه نیاز داشته باشید فراهم است.

مجتمع و شهرک ویلایی دشت نور که به عنوان شهرک توریستی هم می شناسند یکی از بهترین شهرک های ویلایی شمال کشور است

  •  شهرک مهرگان رویان

نوبتی هم که باشد، باید به معرفی بهترین شهرک های جنگلی شمال هم بپردازیم. شهرک مهرگان رویان جزو بهترین شهرک های جنگلی شمال کشور است که اگر به اقامت در ویلا جنگلی علاقه دارید قویا توصیه می کنیم. این شهرک با مساحت 60 هکتاری که 4 هکتار آن مربوط به مشاعات (استخر، جکوزی، زمین بازی، زمین تنیس و والیبال و اسکیت، اسب سواری و دوچرخه سواری) است یکی از بزرگترین شهرکهای ویلایی جنگلی است. ده محله در شهرک مهرگان قرار دارند که هر قطعه زمین ویلایی آن (486 قطعه زمین) بین 200 تا 500 متر مربع هستند. شهرک مهرگان از معدود بهترین شهرکهای شمال ایران است که در آن ویلاهایی با سال ساخت جدید و قدیم با معماری متفاوت به چشم می خورند.
جنگلی بودن این شهرک ویلایی به خاطر وجود جنگل های رویان است. این شهرک ویلایی که توسط شهرک کوهستانی مهرگان تأمین مالی گردیده و ساخته شده است دارای سه فاز است که فاز اول و دوم با 100 واحد ویلایی و فاز سوم برای تفریح و گردشگری به بهره برداری رسیده اند.

شهرک مهرگان رویان جزو بهترین شهرک های جنگلی شمال کشور است

  •  شهرک ساحلی فردوس رویان

یکی دیگر از شهرک های ساحلی شمال کشور، شهرک ساحلی فردوس رویان است که در مسیر جاده رویان به نوشهر قرار گرفته بنابراین می توانید از طریق آزادراه تهران – شمال و جاده های مواصلاتی به راحتی دسترسی پیدا کنید. از دلایل شهرت بالایی این شهرک برای خرید ویلا در شمال دسترسی از هر دو جاده چالوس و هراز است. مساحت این شهرک ویلایی 60 هکتار است که بخش شمالی و جنوبی آن به ترتیب 10 و 50 هکتار هستند. اگر به دنبال ویلاهای کوچک هستید شهرک رویان مناسب نیست چون تمام زمین ها قواره بالای 1000 متر دارند و حتی به 2000 متر هم می رسد.

یکی دیگر از شهرک های ساحلی شمال کشور، شهرک ساحلی فردوس رویان است

  •  شهرک دریابیشه مازندران

شهرک دریابیشه مازندران از برترین و بهترین شهرکهای شمال کشور است که تقاضا برای خرید زمین و ویلا در آن بسیار زیاد است و حتی می توانید برای طراحی ویلا لوکس و لاکچری هم اقدام کنید. حداقل متراژ زمین های این شهرک ویلایی 600 متر است و می توانید ویلا جنگلی هم بسازید و گران قیمت ترین ویلاهای شمال کشور را به خود اختصاص می دهد. این شهرک با مساحت 62 هکتاری که 12 هکتار آن مشاعات و 6 هکتار هم سهم مشاعات ساحلی است دارای 403 قطعه است که 385 عدد از آنها ویلاهای جدید و قدیمی هستند و مابقی زمین خالی است.

شهرک دریابیشه مازندران از برترین و بهترین شهرکهای شمال کشور است

  •  شهرک خوشامیان کلارآباد

این شهرک ویلایی شمال کشور نیز دارای ردیفی از ویلاهای یکپارچه با هارمونی کامل در سبک ساخت و معماری است که روبروی هم ساخته شده اند. این شهرک ویلایی حدود 60 هکتار مساحت دارد که می توانید ویلای کلاسیک و مدرن خریداری کنید که ویو کامل به سمت کوه و درختان سرسبز دارد. کوچه های کاملا شماره گذاری شده و گیت تردد با نگهبانی 24 ساعته خبر از امنیت بالا می دهد. امکانات این شهرک ویلایی کامل است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

شهرک خوشامیان کلارآباد

  •  شهرک امیردشت کلارآباد

شهرک امیردشت کلارآباد را از این لحاظ جزو مناسبترین و بهترین شهرک های شمالی کشور آورده ایم که اگر بخواهید ویلای لوکس و فول مبله تحویل بگیرید و مطمئن باشید بعد از چند سال می توانید سرمایه خود را چند برابر کنید و موقع فروش همیشه برای آن مشتری وجود دارد کاملا مناسب است. امکانات رفاهی و تفریحی تکمیل هستند و می توانید از محیط ساحلی آن لذت ببرید.

 شهرک امیردشت کلارآباد

  •  شهرک خانه های چوبی

اولین شهرک چوبی یا شهرکی که با ویلاهای چوبی ساخته شده، همین شهرک خانه های چوبی است که زیبایی و ماندگاری مثال زدنی دارد. این مجموعه که جزو بهترین شهرک های جنگلی شمال کشورمان نیز هست آرامش کامل را برای شما به ارمغان می آورد. این شهرک ویلایی در نوع خود بی نظیر است و نمونه مشابه آن در ایران دیده نمی شود.

اولین شهرک چوبی یا شهرکی که با ویلاهای چوبی ساخته شده، همین شهرک خانه های چوبی است

  •  شهرک لاکوده سلمان شهر مازندران

شهرک لاکوده جزو شهرک های غربی مازندران در متل قو، سلمان شهر است که از ساخت آن 40 سال می گذرد اما هنوز هم جزو بهترین شهرک های جنگلی و ساحلی شمال است و امکانات کاملی نیز دارد. از معدود شهرکهای ویلایی است که هم از نوع ساحلی و هم جنگلی است. معماری این شهرک در حد استانداردهای جهانی است و دسترسی به همه جا فوق العاده است.

شهرک لاکوده جزو شهرک های غربی مازندران در متل قو، سلمان شهر است

  •  شهرک چهارصد دستگاه رامسر

شهرک چهارصد دستگاه رامسر که در نزدیکی فرودگاه و کاخ رامسر واقع شده، قبل از انقلاب و دوران پهلوی ساخته شده است. بنابراین نه تنها قدمت و اصالت در شهرک ویلایی چهارصد دستگاه موج می زند بلکه اصول و استانداردهای بین المللی هم به طور کامل رعایت شده اند به نحوی که طول و عرض خیابان های این شهرک هنوز هم رضایت ساکنین را دارد. به همین دلیل با وجود قدیمی بودن تقاضا برای خرید آن همیشه بالا بوده و اگر به چشم سرمایه گذاری هم می بینید گزینه بسیار خوبی است.

شهرک چهارصد دستگاه رامسر که در نزدیکی فرودگاه و کاخ رامسر واقع شده،

  •  شهرک نمک آبرود

شهرک نمک آبرود که با چالوس فقط 12 کیلومتر فاصله دارد به دو بخش توریستی و مسکونی با 8 محله تقسیم می شود که بخش توریستی آن گنجایش صد هزارنفر را دارد. امکانات بخش مسکونی شهرک نمک آبرود از هر لحاظ کامل ترین است و در بین شهرک های ویلایی شمال کشور بی سابقه است. همچنین پارک جنگلی بنفشه و شمشاد با فضای 200 هکتاری نه تنها این مجموعه را تبدیل به بهترین شهرک جنگلی شمال تبدیل کرده بلکه برای توریست ها و گردشگران هم جذابیت ایجاد نموده است. برای آشنایی بیشتر با این شهرک ویلایی توصیه می کنیم حتما در خصوص تفرجگاه نمک آبرود مطالعه داشته باشید.

شهرک نمک آبرود که با چالوس فقط 12 کیلومتر فاصله دارد

  •  شهرک دریانوردان مازندران

یکی دیگر از بهترین شهرک های شمال ایران، شهرک دریانوردان مازندران است که در نزدیکی فرودگاه نوشهر هم قرار گرفته است. این شهرک مسکونی با ویلاهای جنگلی خود برای عاشقان طبیعت بهترین گزینه است. مساحت این شهرک ویلایی به 20 هکتار می رسد که تقریبا در اوایل دهه 80 ساخته شده است. این شهرک نزدیک شهر توریستی و تفریحی نمک آبرود هم قرار گرفته و لوکیشن بسیار ویژه ای دارد. به همین دلیل است که برای سرمایه گذاری گزینه بسیار خوبی است. کافی شاپ، رستوران و کلی امکانات دیگر در این شهرک مسکونی به کار رفته که درکنار کارت اختصاصی تردد برای ساکنین امنیت بالا تضمین شده است.

یکی دیگر از بهترین شهرک های شمال ایران، شهرک دریانوردان مازندران است

  •  شهرک آرش زیباکنار

شهرک ساحلی آرش در زیباکنار استان گیلان هم یکی از بهترین شهرک های شمال کشور است که در طراحی و ساخت آن از معماری روز دنیا در سبک مدرن استفاده کرده اند. دسترسی راحت و ساده به جاذبه های گردشگری مختلف، امنیت و آرامش بالای ساکنین و نزدیکی به مراکز خرید از ویژگی های شهرک ویلایی آرش است.

شهرک ساحلی آرش در زیباکنار استان گیلان هم یکی از بهترین شهرک های شمال کشور است

خرید ویلا در شهرک های شمال ایران

در این مطلب تلاش کردیم تا لیستی کامل و جامع از بهترین شهرک های شمال به همراه خصوصیات و ویژگی های هر یک ارائه دهیم. این شهرک های ویلایی در بین سایرین شهرت بالاتری دارند و از شرایط کلی بهتری برخوردار هستند.

0 / 5
سوالات پر تکرار
شهرک های جام جم، دریاکنار، خزرشهر، قناری جویبار، شاهین خزر، نیلوفر آبی، شهرک آرام شهر، فردوس رویان، شهرک پزشکان ایزد شهر، شهرک ساحلی و بهار نارنج ایزد شهر، شهرک آرام شهر و امیردشت و شهرک آرش در لیست بهترین ها قرار گرفته اند.
شهرک های مهرگان رویان، دریابیشه، شهرک خانه های چوبی، شهرک لاکوده و نمک آبرود جزو بهترین شکل های شمالی هستند.
از بین بهترین شهرک های شمال کشور، شهرک پزشکان، خوشامیان و آرش ویلاهای مدرن دارند و در شهرک خوشامیان، ویلاهای کلاسیک هم می بینید.
هزینه خرید ویلا در شهرک های شمال کشور بسته به لوکیشن، سال ساخت و عواملی از این قبیل تعیین می شود.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد