لاکچری ترین خانه های جهان

لاکچری ترین خانه های جهان

 

لاکچری ترین خانه های جهان کدم‌اند؟ شاید در نظر ما کاخ‌های بسیار بزرگ که سر و ته آنها معلوم نیست در نظر ما لاکچری ترین و گران قیمت‌ترین خانه ها و ویلاهای جهان باشند. اما امروزه لاکچری ترین خانه های دنیا مقداری فرق کرده اند و ویلای  مدرن  و پست مدرن هم به این لیست اضافه ‌شده‌اند. هر سال این لیست آپدیت خواهد شد و در حال حاضر به بررسی لاکچری ترین خانه های جهان در سال 2022 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

لاکچری ترین خانه های جهان در سال 2022

در این قسمت به معرفی خانه های لاکچری جهان در سال 2022 می پردازیم که تا به حال در هیچ لیستی مشاهده نکرده‌اید:

خانه مایکل جردن در ایالت ایلینوی:

خانه مایکل جردن در ایالت ایلینوی که از سال 2012 همیشه در بازار املاک، جزو لاکچری ترین خانه های جهان بوده است. با اینکه ارزش این ملک در طی این 10 سال به نصف رسیده اما همچنان در بین لاکچری ترین گزینه‌هاست. این خانه حدود 4600 متر مربع مساحت دارد، یک باشگاه بسکتبال پیشرفته، 14 گاراژ و حدود 28 هزار متر مربع زمین از ویژگی‌های این خانه لوکس و لاکچری است.

 

خانه مایکل جردن در ایالت ایلینوی

خانه کیم کارداشیان و کانیه وست در هیدن هیلز کالیفرنیا:

این خانه که قبلا محل زندگی لیزا ماری پریسلی بوده در سال 2014 به قیمت 20 میلیون دلار توسط کیم کارداشیان و کانیه وست خریداری شد. بعدا توسط معروف‌ترین طراحی بلژیکی به نام Axel Vervoordt به خانه‌ای فوق لاکچری و به عنوان یک کاخ بلژیکی تبدیل شد. این خانه خیلی لاکچری به سبک مدرن و مینیمالیستی طراحی شده و محل نگهداری کلکسیونی از آثار هنری نفیس است.

خانه کیم کارداشیان و کانیه وست در هیدن هیلز کالیفرنیا

کاخ پلی بوی در لس آنجلس:

این کاخ که در سال 1927 ساخته شده محل اقامت آخرین مؤسس پلی بوی به نام Hugh Hefner بوده است. قطعا این کاخ یکی از خانه های لاکچری جهان است که دارای 6 اتاق خواب، 6 حمام فول امکانات، زمین تنیس و استخر شنا، خانه مخصوص مهمانان با 4 اتاق خواب و یک کلیسای کوچک افسانه‌ای است. ارزش این ملک در حال حاضر 100 میلیون دلار برآورد شده است.

کاخ پلی بوی در لس آنجلس

خانه ویلای لاکچری Palazzo di Amore در بورلی هیلز:

یکی از زیباترین و لاکچری ترین خانه های جهان که توسط میلیاردری به نام Jeffrey Greene ساخته شده، طراحی آن مطابق با سبک مدیترانه‌ای است. از ویژگی‌های شاخص این ویلای لاکچری نمای کامل رو به شهر لوس آنجلس و دره‌های اطراف است. از دیگر ویژگی‌های مهم این خانه لاکچری، تاکستان‌های اطراف، باغ‌های آراسته و لوکس با آبشار، اسپای ترکی، سیستم نور لیزری در سالن دیسکو، سینما با ظرفیت 50 نفر، پارکینگ با ظرفیت 150 نفر، 12 اتاق خواب، سالن بولینگ، زمین تنیس، 25 حمام و غیره هستند. ارزش این خانه لاکچری و شیک حدود 129 میلیون دلار است.

خانه ویلای لاکچری Palazzo di Amore در بورلی هیلز

خانه Xanadu 2.0 بیل گیتس در شهر مدینا، واشنگتن آمریکا:

یکی از خانه های لاکچری جهان که ساخت آن 7 سال طول کشید و 63 میلیون دلار هزینه برداشت. این خانه 6131 متر مربعی توسط حداقل 300 کارگر ساخته شد که حداقل 100 نفر آنها برقکار بودند که به دلیل انبوهی از تجهیزات پیشرفته در این ویلای لاکچری و زیباست. این خانه که با اسکله آبی در جلوی خود معروف شده با امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای مثل سیستم نورپردازی و تنظیم دمای رباتیک و هوشمند، صفحه نمایش کامپیوتری هنرمندانه که قابلیت به اشتراک گذاری دارد، 6 آشپزخانه و 24 حمام، سیستم پخش موسیقی زیر آب در استخری به عمق 18 متر و مساحت 362 متر مربع، سالن پذیرایی بزرگ 200 نفره، کتابخانه‌ای به مساحت 195 متر مربع و غیره ساخته شده است.

خانه Xanadu 2.0 بیل گیتس در شهر مدینا، واشنگتن آمریکا

عمارت Bel Air:

شاید لاکچری ترین دکوراسیون خانه را بتوانید در این عمارت ببینید. قطعا عمارت Bel Air که متعلق به Bruce Makowsky است از لاکچری ترین خانه های جهان است که مساحت آن به 3530 متر مربع می‌رسد. در کنار تمامی تجملات و وسایل لوکس و لاکچری این منزل می‌توان به 2 اتاق خواب مستر، 10 سوئیت مهمان، 21 حمام، 3 آشپزخانه، 5 محل نگهداری نوشیدنی و مهمانی، اتاق ماساژ، اسپا، محل فرود هلیکوپتر، استخر اختصاصی، سالن بولینگ با 4 لاین یا خط پرتاب، سالن تئاتر در محوطه و غیره اشاره کرد. ارزش این ملک در حال حاضر حداقل 150 میلیون دلار است.

عمارت Bel Air

خانه لاکچری ویلای مار-آ-لاگو ترامپ در ساحل پالم:

حقیقتا لاکچری ترین خانه ی دنیا، ویلای دونالد ترامپ در ساحل پالم است که ارزش‌گذاری آن کار هر کسی نیست. ترامپ این عمارت را که توسط Marjorie Merriweather Post در دهه 1920 ساخته شده بود در سال 1985 خریداری کرد. این خانه بعد از اینکه توسط ترامپ خریداری شد از یک ملک متعلق به حکومت فدرال آمریکا به یک ملک خصوصی تبدیل شد. پس از آن به یک باشگاه خصوصی تغییر کاربری دارد و دوباره به یک اقامتگاه شخصی تبدیل شده است. این خانه دارای 58 اتاق خواب، 33 حمام، میز پذیرایی 8.8 متری، 12 شومینه، 3 پناهگاه اختصاصی و مخفی در مواقع جنگ و سازه مقاوم در برابر طوفان و زلزله است.

خانه لاکچری ویلای مار-آ-لاگو ترامپ در ساحل پالم

عمارت Spelling در هولمبی هیلز:

این خانه متعلق به یک تهیه کننده تلویزیونی به نام Spelling است که مساحت آن به 5202 متر مربع می رسد. لاکچری ترین خانه در جهان دارای 14 اتاق خواب و 27 حمام است که زمانی لقب بزرگ‌ترین خانه لس آنجلس را یدک می‌کشید. این خانه دارای سرسرایی به ارتفاع 12 متر است که با الهام از مزرعه O’Hara در فیلم بر باد رفته ساخته شده است. این لاکچری ترین خانه جهان دارای یک باشگاه پیشرفته، زیرزمین مخصوص نگهداری نوشیدنی‌ها، اتاق مخصوص تست و مزه خوراکی‌ها، سالن زیبایی با 3 جایگاه مجزا، اتاق ماساژ و تنیس نیز هست.

عمارت Spelling در هولمبی هیلز

عمارت جک وارنر در بورلی هیلز:

این ملک که در سال 1990 توسط جک وارنر در بورلی هیلز خریداری شد، در سال 2020 جف بیزوس، بنیانگذار آمازون خریداری گردید. از لاکچری ترین خانه های جهان با سبک معماری گرجی است. این عمارت 1263 متر مربعی شامل دو اتاق مهمان، یک استخر و یک زمین تنیس است و ارزش تقریبی آن به 175 میلیون دلار می رسد.

عمارت جک وارنر در بورلی هیلز

لاکچری ترین خانه در کره زمین؛ Four Fairfield Pond در ساگاپوناک، نیویورک:

شاید کمی اغراق آمیز باشد اما به عقیده بسیاری از افراد، این عمارت ایتالیایی که به سبک رنسانس ساخته شده و مالک آن Ira Rennert است در صدر لاکچری ترین خانه های جهان است! این عمارت ساحلی با مساحتی حدود 255 هزار متر مربع دارای 29 اتاق خواب، 39 حمام و یک میز پذیرایی با طولی در حدود 28 متر بسیار عجیب و غریب است. این عمارت دارای لاکچری ترین و جدیدترین تفریحات لوکس از جمله زمین بسکتبال، سالن بولینگ، زمین بازی اسکواش و تنیس، 3 استخر شنا و یک گاراژ با ظرفیت 100 خودرو است.

لاکچری ترین خانه در کره زمین؛ Four Fairfield Pond در ساگاپوناک، نیویورک

کاخ Le Palais Bulles در تئول سور مر فرانسه:

از خانه های لاکچری جهان، کاخ Le Palais Bulles فرانسه است که توسط معمار مجارستانی به نام Antti Lovag در بین سال‌های 1975 و 1989 ساخته شده است. این کاخ که به حباب شهرت دارد شامل یکسری اتاق‌های مدور و گرد است که مشرف به دریای مدیترانه است. این خانه براساس دوران غارنشینی انسان‌ها و با الهام از آنها ساخته شده است. در ساخت این خانه لاکچری و زیبا از تمامی عناصر سبک مدرن کمک گرفته شده است. از جمله امکانات این عمارت که جزو لاکچری ترین خانه های جهان است می‌توان به 3 استخر شنا، 7 باغ، آمفی تئاتر 500 نفره در زمین‌های محوطه دامنه تپه و غیره اشاره کرد.

کاخ Le Palais Bulles در تئول سور مر فرانسه

ویلای لئوپولدا در ویلفرانش سور مر فرانسه:

این ویلا متعلق به لیلی صفرا، بیوه بانکدار برزیلی لبنانی الاصل به نام ادموند صفرا می‌باشد که دارای 11 اتاق خواب و 14 حمام در جایی به مساحت حدود 202 هزار متر مربع است. در این ویلا که از لاکچری ترین خانه های جهان است، یک گلخانه تجاری، محل فرود هلیکوپتر، آشپزخانه و استخر وجود دارد. این کاخ در اصل متعلق به پادشاه لئوپولد دوم از کشور بلژیک بوده که به معشوقه خود در اوایل قرن 20 اعطا می‌کند.

ویلای لئوپولدا در ویلفرانش سور مر فرانسه

برج آنتیلیا در بمبئی هند:

این برج با همکاری یک شرکت معماری در شیکاگو به نام Perkins&Will و یک شرکت طراحی در کالیفرنیا به نام Hirsch Bedner Associates برای یک میلیاردر هندی به نام Mukesh Ambani ساخته شده‌اند. این عمارت که در لیست لاکچری ترین خانه های جهان قرار دارد حدود 37 هزار متر مربع مساحت دارد. این ساختمان قادر است زمین لرزه‌ای به بزرگی 8 ریشتر را هم تحمل کند. 6 طبقه آن به محل نگهداری خودرو، پایگاه تعمیرات ماشین و معبد، سینما با ظرفیت 50 نفر و 9 آسانسور پر سرعت اختصاص داده شده است.

برج آنتیلیا در بمبئی هند

کاخ باکینگهام در لندن:

بدون اغراق و طبق آمار رسمی لقب لاکچری ترین خانه در کره زمین را باید به کاخ باکینگهام داد که ارزش تقریبی آن در سال 2022، 4.9 میلیارد دلار است. این کاخ دارای 775 اتاق شامل 52 تخت خواب رویال و مهمان، 78 حمام و 92 دفتر کار، 182 اتاق خواب خدمه و 19 اتاق دولتی با تختخواب‌های مجلل و لوکس است. این کاخ از سال 1837 تاکنون محل اقامتگاه رسمی پادشاهی در لندن بوده است. 

کاخ باکینگهام در لندن

جمع بندی مطالب

لاکچری ترین خانه های جهان، خانه هایی هستند که هنوز در بازار ارزش آنها بالاتر از هر خانه و ویلایی است که می‌شناسیم و مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات می‌باشند. ارزش واقعی برخی از این خانه ها هنوز دقیقا کارشناسی نشده و تنها حدس و گمان است و انتظار می‌رود ارزش واقعی بیشتر از مقادیر گفته شده باشد.

0 / 5
سوالات پر تکرار
خانه ویلای Palazzo di Amore در بورلی هیلز با سبک مدیترانه ای است. از ویژگی های این عمارت می توان به 12 اتاق خواب، سالن مخصوص بولینگ و زمین تنیس، سینما با ظرفیت 50 صندلی، 25 حمام و غیره اشاره کرد.
کاخ باکینگهام با ارزش تقریبی 5 میلیارد دلار در سال 2022 بدون شک لاکچری ترین خانه در کره زمین است. 52 تخت خواب رویال و مهمان، 78 حمام و 92 دفتر کار و غیره از ویژگی های بخش های دکوراسیون داخلی کاخ باکینگهام است.
مایکل جردن در ایالت ایلینوی، کیم کارداشیان و کانیه وست در هیدن هیلز کالیفرنیا، خانه Xanadu 2.0 بیل گیتس در مدینا واشنگتن، ویلای مار-آ-لاگو ترامپ در ساحل پالم و جک وارنر در بورلی هیلز، لاکچری ترین خانه های جهان برای سلبریتی های معروف هستند.
کاخ Le Palais Bulles و ویلای لئوپولدا در ویلفرانش سور مر از لاکچری ترین خانه های دنیا در فرانسه هستند.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد