معروف ترین هتل های جهان چیست؟ 10+ هتل مشهور دنیا

هتل ها انواع مختلفی دارند که از نمونه های عادی و با هدف بومگردی گرفته تا 5 ستاره و بسیار لوکس را شامل می شوند. معروف ترین هتل های جهان که در این مطلب قصد داریم به آنها بپردازیم اقامتگاه هایی هستند که نه تنها از لحاظ طراحی دکوراسیون داخلی و نما بلکه از نظر امکانات و خدمات رفاهی و آسایشی نیز زبانزد خاص و عام هستند و همین باعث شده با یک شب اقامت خاطره آن هیچ وقت فراموش نشود. در ادامه شما را با این هتل های معروف جهان آشنا می سازیم.

معروف ترین هتل های جهان

لیست هتل های معروف جهان 

در این قسمت با معرفی معروف ترین هتل های جهان در کنار شما هستیم که در سراسر جهان پخش شده اند. این هتل ها از جنبه های مختلف با سایر هتل ها بسیار متفاوت هستند و به همین دلیل توانسته اند بسیار معروف باشند. در ادامه این هتل ها را با یکدیگر بررسی می کنیم:

هتل مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands):

هتل مارینا بی سندز در سنگاپور از آن دسته هتل های بسیار زیبا و معروفی است که از دور شبیه به سه برج در امتداد خط افق دیده می شود. این مرکز اقامتی دارای امکاناتی نظیر کازینو، موزه علم و هنر و یک مرکز همایش و کنوانسیون است. بخش پل مانندی که از روی این سه برج عبور می کند دارای باغ هایی به مساحت 3 هکتار است که فضایی برای دویدن و استخرهای شنا دارد و به SkyPark معروف است. این هتل دارای 2500 اتاق مدرن و لاکچری است که با ویو بی نظیر خود فراموش نشدنی هستند. هتل مارینا بی سندز سنگاپور با داشتن اسپا و سوناهای مختلف، غذاهای بسیار متنوع همراه با خدمات جشن و عروسی و استخر پشت بام که بزرگترین استخر در دنیاست باعث شده اند که هیچ وقت دلتان نخواهد این مرکز اقامتی را ترک کنید.

هتل مارینا بی سندز در سنگاپور

هتل آتلانتیس د پالم دبی (Atlantis The Palm):

هتل معروف دبی، هتل آتلانتیس د پالم است که حتی اگر به این شهر سفر هم نکرده باشید از این هتل که نماد تجمل گرایی و اسراف در بین اعراب دبی هست را شنیده اید. این هتل از دو بخش تشکیل شده که به وسیله یک بخش پل مانند به هم وصل شده اند و افسانه آتلانتیس را یادآور می شوند. ساحل اختصاصی و سالن های غذاخوری و رستوران که شاید نماد 5 ستاره هم برایشان کم باشد. اولین مرکز اقامتی و هتلی که بر روی مجمع الجزایر پالم یا نخل مانند دبی ساخته شد همین هتل آتلانتیس است. این هتل با فضاهای وسیع عمومی و ستون های بزرگ سر به فلک کشیده خود، رستوران های بسیار زیبایی که حواستان را از غذا خوردن پرت می کنند، اتاق خواب و حمام هایی که با کاشی کاری های فوق حرفه ای عقل را از سر آدم می پرانند باعث شده تا احساس کنید وارد یک شهر کوچک شده اید.

هتل معروف دبی، هتل آتلانتیس د پالم

هتل ریتز کارلتون هنگ کنگ (Ritz-Carlton):

از دیگر معروف ترین هتل های جهان در کشور هنگ کنگ با نام ریتز کارلتون است که در طبقات 102 تا 118 مرکز تجاری بین المللی واقع شده است. همانطور که حدس می زنید هر کدام از اتاق های این هتل یک ویو پانورامیک به شما می دهند تا بتوانید کل شهر را به همراه تصویر فوق العاده زیبایی از بندر ویکتوریا ببینید. وقتی در فضای هتل بگردید، گزینه های زیادی می بینید مثل رستوران های مختلف، استخر شنا با ویو بی نظیر، اتاق های فول امکانات و مجهز به آخرین تکنولوژی ها که نمی خواهید پا را به بیرون از اتاق بگذارید و امکانات رفاهی مختلف که همگی باعث شده اند تا هتل ریتز کارلتون از بهترین هتل های دنیا باشد.

هتل معروف هنگ کنگ ریتز کارلتون

هتل ساچر وین (Hotel Sacher):

از مشهورترین هتل های جهان، هتل ساچر وین است که با طراحی نما و بخش داخلی ترکیبی مدرن تا ظاهر تاریخی و بسیار زیبای خود توانسته در منطقه یک وین به خوبی بدرخشد. این هتل که به دست خانواده Sacher در اواخر قرن 19 تأسیس شده با شیرینی های معروف اتریشی خود به نام ساچرتورته (شیرینی معروف اتریشی) شهرت بالایی کسب نموده است. هتل ساچر وین با اتاق های بسیار بزرگ، دکوراسیون مدهوش کننده و سرسراهای آنتیک و فوق لاکچری به همراه پارچه های و پرده های مخملی و ابریشمی گل برجسته تعریف شما را از لاکچری تغییر می دهد.

هتل ساچر در وین

هتل مجستیک کوالالامپور (Hotel Majestic):

این هتل که در اوایل دهه 30 میلادی ساخته شده از معروف ترین هتل دنیاست که در سمت مقابل ریل قطار ساخته شده است. این هتل با سبک معماری آرت دکو (مقاله سبک شناسی در معماری داخلی) ساخته شده که از دوران اوج استعمار بریتانیا تاکنون توانسته شکوه و عظمت خود را حفظ کند. این هتل با نمای بسیار زیبا، اتاق های مجلل و وسیع، دکور و مبلمان خیره کننده، خطوط صاف و پارچه های کمرنگ و بخش های چوبی تیره باعث شده تا از معروف ترین هتل های جهان باشد. این هتل با 51 اتاق فضایی بسیار آرامش بخش ایجاد کرده و در سال 2012 هم بخش های Majestic Wing و Tower Wing با معماری سنتی و تاریخی اضافه شده اند.

هتل مجستیک در کوالالامپور با سبک معماری آرت دکو

هتل سنت رجیس نیویورک سیتی (St Regis New York City):

هتل سنت رجیس نیویورک سیتی قطعا می تواند در لیست معروف ترین هتل دنیا قرار بگیرد که از آن دسته اسامی است که در فیلم های آمریکایی زیاد در مورد آن صحبت شده که نشان دهنده کاراکتر و هویت پیچیده و غنی این هتل است. معماری این هتل براساس سبک کلاسیک است پس از همین ابتدا باید توقع لاکچری بودن و بی نهایت تجملاتی بودن هتل را داشته باشید. این هتل که 4 بلوک با سنترال پارک واقع شده با لوسترهای عظیم و بسیار زیبا، سنگ های مرمر از کف تا دیواره، پارچه های ابریشمی و طلایی رنگ همه چیز را برای یک اقامت رویایی و فراموش نشدنی فراهم ساخته اند. از معروف ترین هتل های جهان و از معدود نمونه هایی که هر مسافر یا مهمان یک خدمتکار مخصوص دارد که تمامی کارهای شما از جمله رزرو تاکسی و میز در رستوران، جمع کردن وسایل و غیره را انجام می دهد.

هتل سنت رجیس نیویورک سیتی

هتل ریتز پاریس (Hotel Ritz):

اگر از بین معروف ترین هتل های جهان پاریس به دنبال بهترین نمونه آن هستید هتل ریتز را انتخاب کنید. هتل ریتز که به هتل قدیمی ارنست همینگوی هم معروف است پس از 4 سال تعمیرات و تغییرات گسترده در سال 2016 مجددا باز شد. اتاق های سلطنتی، بنای یادبود فرانسه، اتاق هایی شبیه به اتاق خواب ماری آنتوانت در کاخ ورسای، سالن های بزرگ، فضاهای غذاخوری خیره کننده و فوق العاده زیبا باعث شده اند تا هتل ریتز فرانسه در بین معروف ترین هتل های جهان قرار بگیرد.

هتل ریتز یا هتل قدیمی ارنست همینگوی

هتل کلاریج لندن (Claridge London):

از معروف ترین هتل های جهان لندن، هتل کلاریج است که طبق گفته ها اولین هتل در شهر لندن محسوب می شود. این هتل بسیار زیبا با پرستیژ خیره کننده خود از سال 1812 تاکنون در رده بهترین ها قرار داشته و هر سال میزبان معروف ترین اشخاص سراسر دنیاست. این هتل ضمیمه کاخ باکینگهام انگلستان است و تنها 10 دقیقه پیاده روی تا هاید پارک لندن فاصله دارد و در مرکز شبکه خرید معروف لندن قرار گرفته است. این هتل با اتاق های بسیار مجلل، امکانات و خدماتی که تعداد آنها در لیست تمامی ندارند، ویو عالی به سطح منظره شهر در کنار آب و هوای ابری لندن اقامتی فراموش نشدنی برای شما رقم خواهند زد.

هتل کلاریج اولین هتل در شهر لندن

هتل بورلی هیلز لس آنجلس (Beverly Hills Hotel):

یکی دیگر از معروف ترین هتل های جهان از نظر مردم و مسافرین سراسر جهان، هتل بورلی هیلز شهر لس آنجلس است که به کاخ صورتی در بلوار Sunset معروف است. تاریخچه این هتل ترکیبی از تاریخ هالیوود و عصر طلایی آن است که اکثر فیلم های معروف دنیا در این هتل و لوکیشن گرفته شدند. این هتل سراسر از سنگ مرمر ساخته شده و نورپردازی های آن زبانزد خاص و عام است. از زیباترین هتل های جهان، بورلی هیلز لس آنجلس است که از همان بیرون عاشق آن خواهید شد. اتاق های مجلل و فول امکانات، استخرهای اختصاصی با درختان نخل بلند کنار آن و امکانات تفریحی عالی باعث شده تا بدون شک در بین اسم هتل های معروف جهان بدرخشد.

هتل بورلی هیلز شهر لس آنجلس

هتل فرمونت لو شاتو فرونتناک ایالت کبک فرانسه (Fairmont Le Château Frontenac Quebec):

از جمله بهترین هتل های جهان و گران قیمت ترین آنها، هتل فرمونت لو شاتو فرونتناک فرانسه در ایالت کبک است که به معنای واقعی کلمه باید به آن لقب قصر و کاخ پادشاهی را بدهیم. این هتل 18 طبقه با برجک ها و پشت بام های تزیین شده و حیاط وسیع خود در کنار 611 اتاق شامل سوئیت های مجهز به افتخار وینستون چرچیل، سلن دیون و هیچکاک هوش از سر آدم می پرانند. این هتل بسیار دیدنی و زیبا به گونه ای طراحی شده که معماری آن با شما حرف می زند. شیوه و تنوع خدمات رسانی فوق العاده است و گزینه های غذاخوری بسیار متنوعی وجود دارند. نورپردازی حرفه ای با چوب های تیره فضای هتل حس لاکچری و لوکس بودن را تداعی می کنند.

هتل فرمونت لو شاتو فرونتناک ایالت کبک فرانسه گرانترین هتل جهان

هتل پلازا نیویورک سیتی (Plaza Hotel):

از دیگر معروف ترین هتل های جهان طبق نظرات گردشگران، هتل پلازا نیویورک است که شبیه به یک قصر در بالای بخش جنوب شرقی سنترال پارک واقع شده است. هتل پلازا همیشه جزو دیدنی ترین هتل های جهان بوده که از گذشته تاکنون میزبان معروف ترین شخصیت ها قرار گرفته است. این هتل با 282 اتاق که با استایل و سبک دکوراسیون داخلی قصر لویی شانزدهم ساخته شده، دیوارهای زرهی و لاکچری و ویو به سمت خیابان پنجم یا سنترال پارک، سالن غذاخوری Todd English، اسپا، سالن Warren Tricomi و Palm Court با خدمات نوشیدنی و چای معروف خود از دلایل شهرت هتل پلازا هستند.

هتل پلازا نیویورک

برج العرب دبی (Burj Al Arab):

بهترین هتل جهان با نمای بادبان مانند که به نماد شهر دبی تبدیل شده، مرزهای تعریف گردشگران از لاکچری بودن را تغییر داده است. از گران ترین هتل های جهان و معروف ترین آنها که شاید تنها هتلی باشد که بتواند به خود لقب 7 ستاره را بدهد. این هتل با 202 سوئیت دوبلکس با متریال های طلا و مرمر، 11 رستوران و سالن نوشیدنی و آکواریوم های بزرگ از کف تا سقف، اسپا Talise، خدمات ماساژ و آمفی تئاتر با معماری روم باستان تنها بخشی از دلایل محبوبیت و شهرت این هتل هستند. با اقامت در هتل برج العرب می توانید از خدمات گردشگری هم استفاده کنید.

برج العرب دبی بهترین هتل جهان با نمای بادبان

هتل یخی سوئد (Ice Hotel Sweden):

از زیباترین هتل های جهان و البته از عجیب ترین آنها هتل یخی سوئد است که با معرفی آن قصد داریم با یکی از بهترین ها و معروف ترین ها آشنا شوید و هم سنت شکنی در معرفی هتل ها کرده باشیم. تا اینجا تصور می کنید معروف ترین هتل های جهان جایی در داخل بافت شهری یا بیرون از آن با همان سبک و متریال های شناخته شده هستند. هتل یخی سوئد در مکانی نزدیک به رومانی، اولین هتل یخی جهان است. این هتل از سال 1990 که تأسیس شده هر سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست که برای اقامت راهی روستای یوکاسیاروی سوئد (village of Jukkasjärvi) می شوند. این هتل در بالای دایره قطب شمال در منطقه لاپلند سوئد واقع شده است. این هتل در دل یخ و برفی که نزدیک رودخانه Torne بوده ساخته شده و فقط از ماه دسامبر تا آوریل پذیرای گردشگران است. مهمانان با سگ سورتمه یا اسنوموبایل ها به محل اقامت می روند. این هتل با 65 اتاق بی نظیر و تزیینات لوکس و لاکچری میزبان فوق العاده ای است و به همین دلیل در لیست معروف ترین هتل های جهان قرار گرفته است.

هتل عجیب و غریب یخی در سوئد

هتل تایتانیک مردان پالاس ترکیه (Titanic Mardan Palace):

نوبتی هم که باشد باید به سراغ معروف ترین هتل های جهان ترکیه برویم کشوری که مقصد لوکس و لاکچری مسافران سواحل مدیترانه است و با یکبار تجربه بعید است که به دنبال هتل دیگری بگردید. تایتانیک مردان پالاس از معروف ترین هتل های جهان آنتالیاست که با بیش از 30 مدل غذای محلی و بین المللی، ورزش و تفریحات آبی، امکانات رفاهی، سونا و جکوزی در کلاس جهانی و حمام ترکی در اختیار شماست. عمده خدمات این هتل مخصوص بزرگسالان است با این حال از معدود هتل های معروف جهان است که خدماتی هم برای خانواده ها و کودکان در نظر گرفته است. مجموعه استخر و ورزش های آبی به مساحت 5 هکتار و باشگاه بزرگ کودکان و پارک و محوطه بازی برای نوجوانان اقامتی آرام و پر از آسایش را فراهم ساخته اند. طراحی لابی و نمای هتل یکی از بهترین هاست و یکی از 4 بخش بسیار دیدنی استانبول به حساب می آید. 

هتل تایتانیک مردان پالاس ترکیه

جمع بندی مطالب

طراحی هتل لوکس و لاکچری حتی با وجود صدها سال قدمت، خدمات و امکانات مختلف و ویژگی های منحصربفرد در معماری و دکوراسیون داخلی از جمله دلایلی بودند که ما توانستیم لیستی از معروف ترین هتل های جهان تاریخ را ارائه کنیم. قطعا اشاره به تمامی هتل ها نیاز به فهرست بلند بالایی دارد که از حوصله این متن خارج است و ما تلاش کردیم معروف ترین هتل های جهان در سال 2022 را نام ببریم.

0 / 5
سوالات پر تکرار
معروفترین هتل های جهان در کشورهای آمریکا، سوئد، ترکیه، انگلستان، دبی و غیره قرار دارند.
هتل تایتانیک مردان پالاس انتالیا ترکیه معروف ترین و دیدنی ترین هتل این شهر است.
هتل ریتز معروفترین هتل جهان در پاریس است.
لندن صدها هتل شناخته شده در سطح جهان دارد اما هتل کلاریج لندن کاملا متفاوت و فوق العاده لاکچری است.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد