طراحی رستوران مدرن

وقتی صحبت از طراحی رستوران مدرن می شود چالش هایی بر سر راه قرار می گیرند که در نوع خود یونیک هستند و شاید نمونه آن را نتوان در هیچ نوع پروژه طراحی داخلی پیدا کرد. در واقع طراحی داخلی رستوران های مدرن پیچیدگی های زیادی دارند چون در عین اینکه فضای داخلی آن باید موجبات راحتی و آسایش را فراهم کند باید انرژی بخش هم باشد. طراحی رستوران به سبک مدرن باید به گونه ای باشد که هم مکالمه و گفتگو راحت باشد و هم اینکه اجازه ریلکس کردن را به شما بدهد. در نظر بگیرید که در فضای یک رستوران، ده ها نفر همزمان در حال صحبت هستند و از یک طرف هم برنامه و اجرای لایو و سر و صدای فعالیت در آشپزخانه هم وجود دارند و وظیفه یک طراح داخلی این است که محیط از نظر آکوستیک موجبات راحتی را فراهم کند و به خوبی هم نورپردازی شده باشد و اجازه فعالیت های مختلف را به راحتی بدهد.

ترکیب کردن همین دو عاملی که نام بردیم به همراه سایر چالش ها ویژگی های گفته شده و پیاده سازی آن در طراحی داخلی رستوران مدرن دشوار است و فقط شرکت های حرفه ای می توانند از پس آن بر بیایند. در این قسمت از تجربیات خود استفاده کرده ایم تا ابتدا به بررسی نکات و اصول طراحی رستوران مدرن بپردازیم و در نهایت چند نمونه طراحی و ایده درجه یک را با هم بررسی کنیم.

وقتی صحبت از طراحی رستوران مدرن می شود چالش هایی بر سر راه قرار می گیرند که در نوع خود یونیک هستند

چرا طراحی حرفه ای رستوران مدرن اهمیت زیادی دارد؟

چرا بعضی از صاحبان رستوران ها حاضر هستند چندین میلیون تومان بابت طراحی رستوران مدرن خود هزینه کنند؟ الان همه ما به خوبی می دانیم که در کنار کیفیت و تنوع غذایی، نوع طراحی و دیزاین رستوران مدرن است که تعیین می کند چقدر شما مشتری جذب خواهید کرد. در واقع طراحی شماست که زودتر از منوی غذایی با مشتریان ارتباط می گیرد و اگر ارتباط مؤثری نباشد اصلا به سمت شما نخواهند آمد. پس از آن باید طراحی داخلی رستوران مدرن شما اصولی باشد تا باز هم به رستوران شما برگردند و حاضر باشند در آن وقت خود را سپری کنند.

از طرفی ما در دنیایی زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی حرف اول را در تبلیغات می زنند و طبیعتا مشتریان مخصوصا فود بلاگرها به دنبال جاهایی هستند که اول از هر چیز زیبا و شیک با طراحی حرفه ای باشد و سپس کیفیت غذای مناسبی داشته باشد چون برای بیننده آنها فقط ظاهر رستوران شما قابل درک است و سبب جذب آنها می شود.

طبق نظر برترین طراحان داخلی دنیا، باید بگوییم که طراحی رستوران مدرن امتیاز بندی دارد که بیشتر از نگاه مشتریان بررسی می شود. هر فرد قبل از ورود به رستوران شما 100 از 100 می دهد و با هر اشتباه و نقصی که در طراحی شما می بیند از امتیاز شما کم می کند و عدد نهایی مشخص می کند که آیا برای شما تبلیغ خواهد کرد و حاضر خواهد بود دوباره هم برگردد یا خیر؟

به همین دلیل است که تأکید داریم حتما طراحی رستوران مدرن باید توسط افرادی حرفه ای یا شرکت هایی که نیروی متخصص و کارآمد و زبده در این زمینه دارند انجام شود. تنها در این صورت است که می توانید بعد از گذشت چند ماه چندین برابر هزینه اولیه ای که بابت طراحی، تجهیزات و غیره صرف کرده اید را به عنوان سود دریافت کنید.

طبق نظر برترین طراحان داخلی دنیا، باید بگوییم که طراحی رستوران مدرن امتیاز بندی دارد

اصول طراحی رستوران مدرن

در طراحی فضای تجاری مثل رستوران ها، اصول و ضوابطی وجود دارند که اهداف تمامی آنها طراحی و ساخت محیطی آرامش بخش، انرژی دهنده و بهترین مکان برای تعامل و دورهمی خانوادگی و دوستانه باشد. این اصول کمک می کنند تا تمامی مواردی که در ابتدا به آنها اشاره کردیم محقق شوند. اصولی که باید در طراحی رستوران مدرن دقت داشت و تجربه به ما ثابت کرده اثرات مثبت بسیار زیادی دارند عبارتند از:

  • به اتمسفر و جو کلی رستوران مدرن خود فکر کنید

در طراحی داخلی رستوران مدرن باید اول از هر چیز مشتری اصلی خودتان را مشخص کنید و سپس جو و اتمسفر کلی فضای خود را براساس آن طراحی کنید. چه کسانی قرار است به رستوران شما مراجعه کنند؟ کسانی که گیاهخوار هستند؟ کسانی که به دنبال محیط شیک و رمانتیک هستند یا افرادی که محیطی شاد و پر از هیجان می خواهند؟ به هیچ وجه طراحی رستوران مدرن نباید همه مشتریان را شامل شود بلکه باید مشتری هدف خود را اختصاصی تر عمل کنید. تنها در این حالت است که از صدای محیط و بوی غذا تا نوع متریال استفاده شده و منوی غذایی و رنگ محیط و خلاصه همه چیز زیبا و اصولی به نظر خواهند رسید.

  • نقشه اولیه خیلی مهم است

یکی از مهمترین اصول طراحی رستوران مدرن، نقشه اولیه است که باید به شکل حرفه ای انجام شود و تمامی المان ها لحاظ شوند. در نقشه اولیه چند مکان خصوصی در نظر بگیرید مخصوصا اگر فضای بزرگی دارید. در این شرایط می توان با چند پارتیشن یا دیواربندی، مسیر ورودی را به یک کوریدور شبیه کرد که در نهایت مشتریان را به جایی که میزها را چیده اید هدایت می شوند. همچنین در گوشه ها هم باید جای میز و صندلی باشد چون برخی مشتریان ترجیح می دهند پرایوسی بیشتری داشته باشند. طراحی کف و دیوارها و نحوه چیدمان وسایل و محل نصب تجهیزات نورپردازی هم باید به شکل اصولی مشخص شوند که بسته به نوع پروژه طراحی رستوران مدرن متفاوت است.

  • نورپردازی در انواع مختلف باید پیاده سازی شود

برای دیزاین رستوران مدرن یکی از مهمترین اصول، توجه به نورپردازی است که هر سه نوع آن اعم از نورپردازی محیطی، کاری و تأکیدی باید با دقت بالا اجرا شوند. نورپردازی محیطی اصلی همان چراغ های اصلی هستند که مود و فضای کلی رستوران را می سازند. نورپردازی کاری منظور همان چراغ هایی است که بالای هر میز قرار می گیرند و نوع سوم همان نورپردازی است که برای یک تابلو هنری خاص یا ویژگی خاصی که در رستوران شماست استفاده می گردد. در طراحی رستوران مدرن حتی باید به دما و میزان روشنایی چراغ ها هم دقت کنید. اگر رستوران شما وعده صبحانه و ناهار هم خدمات رسانی دارد از چراغ های با دمای خنک تر استفاده کنید تا انرژی بخش باشند و برای وعده شام به سمت چراغ های با دمای بالاتر بروید. بنابراین از اصول طراحی رستوران مدرن این است که حتی به نوع و محل قرارگیری تجهیزات نوری هم باید دقت داشت.

  • نقطه کانونی فراموش نشود

یکی از اصول مهم طراحی داخلی هر فضایی این است که وقتی وارد آن می شویم باید یک یا دو المان جذاب و گیرا وجود داشته باشند. مثلا دیوار نقاشی شده، مجسمه ها یا آثار هنری خاص، دیزاین VIP قسمتی معین برای مشتریان خاص و غیره می توانند نقاط کانونی در طراحی داخلی رستوران باشند.

  • طراحی کاربردی مهم است

زمانی طراحی داخلی رستوران مدرن حرفه ای است که همه بخش های آن به شکل کاربردی طراحی شده باشد. از سیرکولاسیون و گردش راحت و بی دردسر کارکنان گرفته تا تعیین محل دقیق آشپزخانه، ناحیه انتظار و نشستن مشتریان، بخش ورودی و غیره باید همگی اصول، اثربخش و کاربردی باشند و کمترین میزان پرتی در فضا به وجود بیاید.

  • طراحی داخلی باید با هدف برندینگ باشد

از توضیحات اولیه ما متوجه شده اید که نوع، مدل و شیوه طراحی رستوران مدرن ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با برندینگ دارد بنابراین از رنگ و سبک طراحی و چیدمان داخلی و نورپردازی تا اصول حرفه ای گری کادر و تنوع منو غذایی همگی کمک می کنند تا به عنوان یک برند قابل اعتماد مطرح شوید. بنابراین از اصول طراحی داخلی رستوران ها این است که طراح داخلی باید نگاهی هم به مسأله برندینگ داشته باشد.

  • طراحی نباید در گذر زمان دمده شود

حتما بعضی از رستوران های مدرن را دیده اید که حتی با گذر زمان هم از مد نمی افتند و همچنان جذاب هستند بنابراین یکی از اصول مهم طراحی رستوران مدرن همین است. شما می توانید با رعایت اصل زیبایی در سادگی، طراحی متقارن و کاربردی، حذف فضاهای پرت و نقاط کور، استفاده از وسایلی که کاملا با سبک مدرن همخوانی دارند و ایجاد یک هارمونی کلی، طراحی خود را به سمتی پیش ببرید که همیشه برای مشتریان جذاب باشد.

  • پالت رنگی باید خاص و یونیک باشد

یکی دیگر از فاکتورها و اصول طراحی رستوران مدرن این است که پالت رنگی انتخاب شده به اندازه کافی خاص و یونیک باشد. هر رنگی از لحاظ روانشناسی تأثیر خاصی بر مخاطب دارد بنابراین باید پالت رنگی براساس پرسونای کلی مشتریانتان انتخاب شود و در آن احساس راحتی کنند مثل رنگ های خنثی که اکثرا در این آزمون موفق هستند.

یکی دیگر از فاکتورها و اصول طراحی رستوران مدرن این است که پالت رنگی انتخاب شده به اندازه کافی خاص و یونیک باشد.

نکات طراحی رستوران مدرن

برای شما که صاحب یک رستوران هستید باید علاوه بر داشتن تنوع منو غذایی و کیفیت بالا به دیزاین و طراحی حرفه ای رستوران خودتان هم فکر کنید. بسیاری از رستوران هایی که موفقیت خوبی به دست نمی آورند همین است که طراحی خوبی ندارند عاملی که در درجه اول عامل جذب مشتری است. بر همین اساس ابتدای صحبت های خود به اصول طراحی رستوران مدرن اشاره کردیم و اکنون قصد داریم به عنوان یک دفتر طراحی معماری مجرب به نکات مهم آن بپردازیم:

  • اگر برای بعد از بازسازی و تغییرات کلی یا از پایه برای ساخت و ساز به دنبال طراحی رستوران مدرن هستید حتما نقشه اولیه از طراح خود بخواهید. نقشه اولیه کمک می کند تا مکان قرارگیری دقیق هر کدام از المان ها مشخص باشد.
  • ورودی رستوران باید خیلی جذاب و مشتری جذب کننده باشد. ورودی رستوران مدرن شما باید به شکل یونیک، با کلاس و جذاب طراحی شود. اسم رستوران باید از چندین کیلومتری مشخص باشد مخصوصا اگر رستوران بین راهی هستید. تم طراحی ورودی رستوران باید با تم کلی همخوانی داشته باشد مثلا اگر غذاهای دریایی درست می کنید باید در طراحی داخلی رستوران مدرن هم به سمت تم های دریایی بروید.
  • رده سنی مشتریان را در نظر داشته باشید مثلا اگر عمدتا دانشجو و نوجوان هستند از رنگ های شاد و روشن و پر انرژی استفاده کنید و فضاهای خصوصی هم طراحی شوند. اما اگر مشتریان شما صاحبان کسب و کار هستند حتما به سراغ سبک مدرن بروید و از وسایل با رنگ روشن و با ظاهر شیک و مرتب استفاده نمایید.
  • نورپردازی قوی داشته باشید و به رنگ و دمای نور هم توجه زیادی داشته باشید چون همانطور که گفتیم بر روی روحیات، خلق و خو و احساسات انسان ها تأثیر عمیقی دارد.
  • در طراحی داخلی رستوران مدرن باید میزهای مختلف در انواع مدل ها داشته باشید و در عین حال تقاضا و نیاز مشتریان و حفظ حریم خصوصی آنها را هم در نظر بگیرید و محل قرارگیری آنها مزاحم رفت و آمد نباشد.
  • در طراحی داخلی رستوران های مدرن محل نصب دستگاه های پخش موسیقی و چگونگی ایجاد صدای استریو بسیار مهم است.
  • یکی از بخش هایی که در طراحی داخلی رستوران ها به آن توجهی نمی شود اتاق استراحت است. اتاق استراحت برای پرسنل بسیار مهم است و باید تمامی امکانات فراهم باشد و به اندازه کافی جادار طراحی شود.
  • طراحی آشپزخانه رستوران های مدرن بهتر است از نوع اپن یا پلان باز باشد به نحوی که دیوار بین سالن انتظار و سرو غذا و آشپزخانه شیشه ای باشد تا اعتماد بیشتری جذب کنید. آشپزخانه باید کاملا جادار و بزرگ باشد تا رفت و آمد کارکنان فضای کاری را مختل نکند و در عین حال خیلی شلوغ و در هم بر هم به نظر نرسد.
  • نوع کفپوش رستوران مدرن هم بسیار اهمیت درد که در مرحله طراحی داخلی باید مشخص شود. کفپوش رستوران نباید سر و لیز شونده باشد، نباید راه رفتن بر روی آن سر و صدای زیادی ایجاد کند مثلا کفپوش بتنی و یا قالی مناسب است، پایداری و ماندگاری بالای کفپوش اهمیت دارد و نگهداری و تمیز کردن ساده ای هم داشته باشد.
  • محل قرارگیری صندلی های رستوران نباید نزدیک آشپزخانه، اتاق استراحت و یا نزدیک ورودی باشد. بنابراین به شیوه چیدمان دقت کنید.
  • به فضایی برای نگهداری و ذخیره کردن مواد غذایی دقت زیادی داشته باشید این مورد هم در اغلب موارد هنگام طراحی رستوران مدرن فراموش می شود و به خوبی طراحی نمی کنند. این فضا باید به اندازه کافی بزرگ و جادار و با دسترسی راحت باشد تا کارکنان مشکل پیدا نکنند. برای اینکه متراژ این فضا مشخص شود باید به این سوال پاسخ دهید که آیا ماهی یکبار اما در حجم زیاد خرید می کنید و نیاز به نگهداری دارید یا هر هفته در مقدار کمتر خرید می کنید؟ برخی از مواد غذایی و موجودی رستوران نیاز به مراقبت خاصی دارند یا خیر. در طراحی رستوران مدرن فضای نگهداری و انبار باید به دور از مکان های پر رفت و آمد باشد مثلا در پشت رستوران مکان خوبی است اما باید سالن دسترسی به آن بزرگ باشد.

محل قرارگیری صندلی های رستوران نباید نزدیک آشپزخانه، اتاق استراحت و یا نزدیک ورودی باشد

ایده های طراحی رستوران مدرن

در طراحی رستوران های مدرن تلاش بر این است که یک خاطره خوش و شیرین و فراموش نشدنی به هر روش ممکن خلق شود. بر همین اساس ایده های مختلفی از سوی طراحان داخلی بزرگ دنیا مطرح شده که با هم بررسی می کنیم:

  • بخش ورودی مجزا بسازید که هم سالن سرو غذا را از محیط بیرون جدا کند و هم اینکه بتوانید مشتریان را به سمت جایی که می خواهید ببرید. تزیین بخش ورودی رستوران هم باید در طراحی لحاظ شود که با نورپردازی، قرار دادن یک آبنما یا مجسمه، تابلو بزرگ و یا طراحی ورودی به همراه یک ویو کامل از کل فضای داخلی امکان پذیر است.
  • طبق اطلاعات بدست آمده تقریبا 80% مواقع مشتریان از روی رنگ فضای داخلی شما را به یاد می آورند و در بین رنگ های مختلف سفید و نقره ای از همه بهتر هستند. با این حال امکان انتخاب رنگ های متفاوت به شکل مونوکروماتیک یا ترکیبی وجود دارد.
  • طراحی رستوران مدرن بهتر است با المان های پایدار و تجزیه پذیر انجام شود چرا که طبق بررسی ها 73% نسل جوان امروزی بیشتر این گونه می پسندند. به عنوان مثال از متریال های طبیعی مثل چوب یا بامبو استفاده کنید، گیاهان را فراموش نکنید، وسایل سرو غذا دور ریختنی نباشند، متریال به شکل بومی تهیه شده باشد.
  • از تابلوهای هنری غافل نشوید اما اینکه چه میزان نیاز دارید و باید از چه نوعی باشد به کانسپت رستوران مدرن، مشتریان و سلیقه شما وابسته است.
  • در طراحی رستوران مدرن به فکر چیزهای یونیک باشید که شما را نسبت به رقبا متمایز کند. در این حالت مشتریان بیشتر ترغیب می شوند تا لایو بگیرند یا با عکاسی لحظه ها را ثبت کنند.
  • از متریال های مختلف در طراحی داخلی رستوران مدرن خود استفاده کنید مثل ترکیب چوب و فلز در فضای داخلی رستوران یا نمای شیشه ای در کنار دیوارهای چوبی. کف سرامیکی با دیوارهای پارچه ای کاغذ دیواری و یا کفپوش چوبی با کاغذهای رنگی نمونه ای از این موارد هستند.
  • سقف رستوران را ساده رها نکنید شما می توانید با استفاده از چراغ ها یا گلدان های آویز و حتی آثار و قطعات هنری به زیبای آن اضافه کنید و طراحی خود را یک پله زیباتر کنید.

نمونه های موفق طراحی رستوران مدرن

در ادامه قصد داریم به موفق ترین نمونه های طراحی رستوران مدرن اشاره کنیم که با رعایت تمامی موارد گفته شده توانسته اند الهام بخش طراحان سراسر دنیا باشند:

  • رستوران مدرن زیر با تأکید بر زوایای 90 درجه، فرم و نمای شیشه ای، استفاده از اسکای لایت در سقف برای حداکثر نورگیری، نورپردازی حرفه ای و ایجاد محیط رسمی با توجه به نوع مشتریانی که دارد طراحی شده است. تنوع رنگ، ترکیب متریال های چوب و سنگ و شیشه و ایجاد فضاهای خصوصی تر در گوشه ها از دیگر دلایل موفقیت این نوع طراحی است.

رستوران مدرن  با تأکید بر زوایای 90 درجه، فرم و نمای شیشه ای

  •  نمونه دیگری از طراحی رستوران مدرن را می بینید که با سقف های چوبی مواج و ضد صوت یا اصطلاحا آکوستیک طراحی شده است. این طراحی تلاش کرده تا ساده و بی آلایش به نظر برسد و این کار را با ترکیب بافت و تناژهای رنگی طبیعی، بافل های جوبی، لامپ های حصیری، صندلی های دو رنگ و ایجاد محیطی گرم و صمیمی به هدف اصلی نزدیک کند.

نمونه دیگری از طراحی رستوران مدرن  با سقف های چوبی مواج و ضد صوت یا اصطلاحا آکوستیک

  • نمونه بعدی که مشاهده می کنید، طراحی رستوران مدرن با پلان باز و بافل های آکوستیک هندسی است. امروزه سقف ها بیشتر از هر چیز جنبه دکوراتیو پیدا کرده اند و نوع طراحی داخلی به سمتی رفته که جذابیت و زیبایی حرف اول را می زند. ماژول های سقفی در این طراحی به شکل مجزا یا متصل بهم قابل استفاده هستند. دقت کنید که کل طراحی این رستوران به گونه ای است که دسترسی به بخش های مختلف بسیار ساده است و از دور قابل نظارت است.
  • برخی مواقع نوع طراحی داخلی برای رستوران مدرن به گونه ای است که افراد فعال و پویا و ذهن آگاه نگه می دارد مثل نمونه زیر که به زیبایی هر چه تمامتر از مدل طراحی سفید با الگوی موجی سقف این ایده را پیاده کرده است. توجه داشته باشید که رنگ سفید هم نزدیکترین رنگ به سبک مدرن است.

مدل طراحی سفید با الگوی موجی سقف

  • جدیدترین نوع طراحی رستوران مدرن را در تصویر زیر می بینید که در آن از داربست های شبکه ای مانند به همراه لوسترهای خاص استفاده شده است. این نوع متریال سقف، ضد نویز است و محیطی ساکت و آرام خواهید داشت. در این نوع طراحی، سقف رستوران به عنوان نقطه کانونی است. این مدل از طراحی ترکیب سبک مدرن و صنعتی است.

 طراحی رستوران مدرن با داربست های شبکه ای مانند به همراه لوسترهای خاص

  • در مواردی که طراحی رستوران مدرن قرار است با اشکال هندسی به شیوه ای خلاقانه انجام شود که یکی از زیباترین نمونه های آن را در تصویر زیر می بینید، نورپردازی مرکزی بسیار مهم است. در کنار این ویژگی مشاهده می کنید که میزهای سرو غذا به شکل هوشمندانه چیده شده و فضای دریافت و سفارش غذا با فضای نشستن مشتریان کاملا مجزاست. نمای شیشه ای با ویو ابدی به سمت بیرون و کفپوشی که به فضای شما رسمیت بیشتری می دهد سبب محبوبیت این نوع از سبک معماری شده است.

طراحی رستوران مدرن با اشکال هندسی

  • نمونه دیگری از طراحی یک رستوران به سبک مدرن را می بینید که بر پایه نورپردازی با رنگ های مختلف و ساخت یک محیط یکپارچه است. در این رستوران مدرن سقف های پرده ای تکی را می توانید که با الگو و رنگ بندی خاص قرار گرفته اند و متناسب با آن نورپردازی مناسب مثل قرمز و خاکستری قرار داده شده است. چینش صندلی ها به گونه ای است که هر شخص نسبت به سایرین دارای حریم خصوصی است و در عین حال، در بخش دوم فضای بازتری را می بینیم که کاربرد متفاوتی نسبت به طراحی رمانتیک اول پیدا خواهد کرد.

 طراحی  رستوران به سبک مدرن بر پایه نورپردازی با رنگ های مختلف و ساخت یک محیط یکپارچه

  • نمونه بی نظیری از طراحی بر پایه نقطه کانونی خاص را در تصویر زیر می بینید که یک شومینه کل زیبایی این طراحی را به یدک می کشد. در فضای رستوران، طبیعی ترین و مرتبط ترین المان، آتش است که برای پخت و پز، گریل کردن و آماده کردن غذاهای متنوع منو استفاده می شود. حتما در برخی نمونه های طراحی مدرن رستوران، شمع هایی که بر روی هر میز قرار گرفته را دیده اید اما یک نمونه یونیک استفاده از شومینه در فضای داخلی است.

نمونه های طراحی مدرن رستوران

هزینه طراحی رستوران مدرن

شرکت های طراحی رستوران مدرن هزینه ها و تعرفه های مختلف را گزارش کرده اند اما اینکه قیمت طراحی دقیقا به چه عواملی بستگی دارد مشخص نکرده اند. به طور کلی قیمت طراحی رستوران مدرن به عواملی مثل تنوع و گستردگی المان ها، نوع طرح پیشنهادی، متراژ کلی و بخش بندی هایی که مورد نیاز هستند، میزان نورگیری و نیاز به نورپردازی برای جبران تاریکی، نوع تم و موضوعیت کلی موارد بستگی دارد. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما تماس بگیرید.

0 / 5
سوالات پر تکرار
طراحی رستوران از بخش بیرونی گرفته تا داخلی اولین موردی است که سبب جذب مشتریان می شود و با این کار توسط مشتریان به راحتی و رایگان تبلیغ می شوید. بنابراین در نگاه اول حتی از تنوع غذا مهمتر است.
توجه به اتمسفر یا جو حاکم بر فضا، تهیه نقشه اولیه، طراحی کاربردی، نورپردازی کامل، تعیین نقطه کانونی، دمده نشدن نوع طراحی و انرژی بخش بودن محیط داخلی از مهمترین اصول طراحی رستوران مدرن است.
شما می توانید از یک متریال و رنگ یا به شکل ترکیبی و قیمت ارزانتر جهت طراحی رستوران مدرن استفاده نمایید.
هزینه طراحی بسته به پیچیدگی پیاده سازی سبک مدرن، متراژ، بخش بندی های لازم، نوع تم براساس پرسونای مخاطبین و سایر موارد تغییر می کند که در جلسات حضوری مفصل بررسی خواهد شد.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد