اطراف تهران کجا ویلا بخریم؟

وقتی به تهران فکر می کنیم شاید اولین چیزی که به ذهن ما برسد، آلودگی، ترافیک سنگین، شلوغی و سر و صدای زیاد و خلاصه چیزهای زیادی است که آرامش را سلب می کنند. شهر تهران بخاطر پایتخت بودن و داشتن امکانات زیاد فرهنگی و اجتماعی و اداری و هنری و درمانی و غیره جمعیت زیادی را به سمت خودش کشانده است. اما همین هم باعث شده تا بسیاری از افراد بررسی کنند که اطراف تهران کجا ویلا بخریم؟ 

انسان ها ذاتا به دنبال دردسر و آرامش کمتر و پیوند هر چه بیشتر با طبیعت هستند. بنابراین طبیعی است که بخواهید بدانید که ویلا اطراف تهران کجا بخریم. مناطق ییلاقی اطراف تهران با داشتن تمامی مؤلفه های لازم موجبات یک زندگی آرام و بدون دغدغه را فراهم می کنند. به همین دلیل ما در گروه معماری آد برای ساخت ویلا یا خرید آن در چنین مناطقی تمرکز اصلی خود را قرار داده ایم. در ادامه قصد داریم مفصل تر در این خصوص صحبت کنیم.

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا کجا هستند؟

با خرید ویلا اطراف تهران نه تنها فرصتی برای به آرامش رسیدن و اوقات فراغت با خانواده پیدا می کنید بلکه برای برخی افراد فرصتی برای سرمایه گذاری نیز هست. از طرفی آلودگی کم هوا و جمعیت مناسب و طبیعت عالی و زیبا در کنار ارزش زمین و ملک بالا با آینده بسیار روشن جهت سرمایه گذاری در امر خرید و فروش، باعث شده تا اکثر افراد هم به دنبال ویلا اطراف تهران باشند. به همین دلیل است که لوکس ترین خانه های تهران را اکثرا در این مناطق می بینید. در ادامه به شما راهنمایی خواهیم کرد که اطراف تهران کجا ویلا بخریم:

  • لواسان

برای خرید ویلا اطراف تهران یکی از بهترین مناطق، لواسان است که منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و لاکچری دارد. یکی از ویژگی های متمایز کننده لواسان این است که با وجود فاصله کم تا تهران (11 کیلومتر از شمال شرق تهران و تقریبا 7 کیلومتر از طریق اتوبان بابایی) بسیار خوش آب و هواست. در این منطقه شما هر نوع امکانات رفاهی و تفریحی و جاذبه گردشگری (کوه مهرچال برای عاشقان کوهنوردی، دشت لار، منطقه حفاظت شده ورجین، آبشار و رودخانه ها و روستاهای بسیار زیبا) که نیاز داشته باشید وجود دارند. 

به همین دلیل هر سال سرمایه گذاران زیادی به سمت این منطقه سرازیر می شوند. پس اگر به دنبال این هستید که اطراف تهران کجا ویلا بخریم قطعا یکی از مناطق لواسان است. از بین شهرک های مختلف منطقه لواسان، شهرک های ویلایی عسلک و باستی هیلز شهرت بسیار زیادی دارند. اگر منطقه لواسان را برای ویلا اطراف تهران خرید کردن انتخاب کردید، مناطق ناران، گلندوک، دهستان لواسان کوچک و بزرگ را حتما چک کنید. 

نکته مهم کوهپایه ای بودن منطقه و قرارگیری ویلاها در ارتفاع و شیب است که نیازمند محاسبات مهندسی دقیق و پیشرفته برای طراحی شیک و امنیت کامل با محوطه سازی عالی است. آب و هوای منطقه سرد و کوهستانی است پس یک منطقه ییلاقی حساب می شود. در ماه های تیر و مرداد می توانید از استخر داخل ویلا و سایر تفریحات آبی هم استفاده کنید. گروه معماری آد در منطقه لواسان مسئولیت طراحی و ساخت ویلا دو خانواده را بر عهده داشته است که می توانید جزئیات را به همراه عکس در صفحه مربوطه مشاهده کنید.

برای خرید ویلا اطراف تهران یکی از بهترین مناطق، لواسان است

  • دماوند

ویلا اطراف تهران کجا بخریم؟ قطعا دماوند یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی ما به شماست. منطقه دماوند که 70 کیلومتری شرق تهران است و تقریبا یک ساعت با تهران فاصله دارد را همه ما می شناسیم. اگر برای رفتن به مازندران و گلستان جاده هراز و فیروزکوه را انتخاب کرده باشید از نزدیکی دماوند رد شده اید و دیده اید. منطقه ای سرد و کوهستانی و به عبارت منطقه ای ییلاقی برای ویلاسازی که در فصل گرم سال آب و هوای بسیار مطبوع و دلپذیری دارد. بخش های آب سرد و آبعلی دماوند از همه مشهورتر هستند. 

جاذبه های گردشگری مختلف مثل آبشارهای گوناگون، چشمه و دشت های مختلف در کنار آب و هوای بسیار عالی و فاصله نه چندان دور باعث شده تا حجم سرمایه گذاری و ویلاسازی در این منطقه بسیار زیاد باشد. گروه معماری آد، ویلای چارتیغ دماوند به همراه بسیاری از ویلاهای دیگر (بخش پروژه های وب سایت) را در این منطقه طراحی و ساخته که جوایز ملی و بین المللی زیادی را برده اند.

ویلا اطراف تهران کجا بخریم؟ قطعا دماوند یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی ما به شماست

دشت مشاء هم که بزرگترین شهر دماوند محسوب می شود پاسخ دیگر برای سوال شماست که اطراف تهران کجا ویلا بخریم. دشت مشا با محله های بالا دستی دماوند و امامزاده هاشم و پیست آبعلی از سمت شرق و جنوب مرتبط است. دشت مشاء در سمت شمال غرب تهران است و حدود 50 دقیقه فاصله دارد. ویو عالی از سمت ویلا به طبیعت و باغات و سرسبزی منطقه و وجود جاذبه های گردشگری طبیعی مثل دریاچه های تار و هویر که جزو بهشت گمشده های تهران هستند ارزش خرید ویلا را دو چندان کرده است. ما در  شرکت طراحی ویلا آد در منطقه دشت مشاء هم یک نمونه طراحی ویلا انجام داده ایم. ویلا کوهپایه که یکی از معروفترین ویلاهای این منطقه است که توصیه می کنیم تصاویر آن را در صفحه اختصاصی ویلا مشاهده کنید.

دشت مشاء هم که بزرگترین شهر دماوند محسوب می شود پاسخ دیگر برای سوال شماست

نکته ای که وجود دارد این است که اگر قصد خرید باغ ویلا اطراف تهران را دارید، منطقه دماوند را انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که کاربری اکثر زمین ها کشاورزی است و قانونا اجازه ساخت و ساز وجود ندارد. بنابراین حتما با شرکتی مطمئن همکاری داشته باشید.

  • کردان

کردان که یکی جزو لیست بهترین منطقه برای خرید ویلا در اطراف تهران قرار می گیرد و اگر به دنبال این هستید که در اطراف تهران کجا ویلا بخریم که در سمت غرب تهران باشد، کردان را توصیه می کنیم. کردان حدود 40 دقیقه با تهران فاصله دارد. ویژگی هایی که باعث شده منطقه کردان ویلاسازی و خرید ویلا مناسب باشد، قیمت عالی، فاصله کم تا تهران، منطقه ای با آب و هوای سرد و کوهستانی که یکی از بهترین ییلاقات تهران است و ویو عالی ویلا به سمت محیط هستند.

منطقه کردان به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود که بخش بالایی اتوبات تهران -کرج به کردان شمالی و بخش پایینی به کردان جنوبی معروف است. مهمترین مناطق کردان شمالی، خود کردان، ورده و برغان هستند. عیب این منطقه این است که مسیر باریک و کوهستانی دارد که در زمستان با برف و یخبندان تردد را دشوار می کند. با این حال ارزش ویلاهای کردان شمالی بسیار بیشتر است. مهمترین و مرغوب ترین مناطق کردان جنوبی هم شهرک های طاووسیه، چهار باغ و سهیلیه هستند. بخش سهیلیه نسبت به سایر مناطق سرسبزتر و محبوب تر است و در طی سال های اخیر فعالیت های گسترده ویلاسازی و معاملات خرید و فروش ویلای زیادی انجام گرفته است. بنابراین شاید بتوان گفت اطراف تهران کجا ویلا بخریم مخصوصا منطقه غرب، همین کردان باشد.

ویلای طره یکی از معروف ترین ویلاهای منطقه کردان تهران است که ما در شرکت ساختمانی آد در سال 1400 آن را طراحی کردیم. این ویلا 400 متر مربع مساحت دارد و به سبک مدرن ساخته شده است. اطلاعات تکمیلی به همراه تصاویر در صفحه ویلا طره موجود است. 

کردان که یکی جزو لیست بهترین منطقه برای خرید ویلا در اطراف تهران قرار می گیرد

  • چهار باغ سرسبز

کجای تهران ویلا بخرم؟ اگر قصد خرید باغ ویلا اطراف تهران را دارید، منطقه چهار باغ سرسبز کرج یکی از انتخاب های شماست که بسیاری از مردم به آن علاقه مند هستند. دو روستای ملک آباد و مهدی آباد به همراه باغات گسترده این منطقه را تشکیل داده اند و همین باعث شده تا بوی بهشت و زندگی و طبیعت همیشه جریان داشته باشد. قیمت ویلاها در این منطقه بسیار مناسب است. پس اگر در کرج هستید و می پرسید اطراف تهران کجا ویلا بخریم پس از کردان، منطقه چهار باغ سرسبز هم چک کنید.

  • تهراندشت

بهترین منطقه اطراف تهران برای خرید ویلا قطعا تهراندشت هم هست. تهراندشت در بین لاکچری پسندهای تهران بسیار معروف است چون همه می دانند که تهراندشت هم یکی از بهشت گمشده های تهران است که توصیه می کنیم حتما در مورد آن مطالعه کنید. محله های سعید آباد، سرخاب، اسماعیل آباد و شهرک ویلایی کارینا از جمله مناطق و محله های مرغوب تهراندشت برای خرید ویلا هستند. تهراندشت آب و هوای گرم و تا حدی سرد در زمستان دارد که بخاطر نزدیکی به البرز است. بنابراین از خرداد تا مهر می توانید از استخر و سازه های آبی ویلای خودتان لذت ببرید.

  • فشم

منطقه فشم شهرستان شمیرانات که تقریبا به فاصله 25 کیلومتری از شمال شرق تهران قرار گرفته اند قطعا جزو بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلاست. البته اوشان، فشم و میگون را با هم به عنوان محله های معروف شمیرانات می شناسند که مردم به آنها اوشون فشم هم می گویند. پیست اسکی شمشک، دربندسر، دیزین، رستوران و کافه های بسیار معروف، آب و هوای فوق العاده مطبوع در تابستان و زمستان نه چندان سرد، دشت جانستان نزدیک روستای آبنیک و کلی جاذبه دیگر از دلایل محبوبیت این منطقه است. پس اگر نمی دانید اطراف تهران کجا ویلا بخریم، فشم گزینه خوبی است.

منطقه فشم شهرستان شمیرانات که تقریبا به فاصله 25 کیلومتری از شمال شرق تهران قرار گرفته

  • شهریار

شهریار که به عروس استان تهران در بخش غربی آن معروف است دارای باغات و مناطق سرسبز بسیار زیادی است. زمین های کشاورزی زیاد، اماکن تاریخی، جاذبه های تفریحی و گردشگری متعدد و آب و هوای عالی باعث شده تا یکی از بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا اطراف تهران باشد. مناطق خوشنام، بکه، باغستان، وحیدیه و فردوسیه از زیباترین و بهترین مناطق شهریار برای خرید باغ ویلا اطراف تهران هستند.

مناطق خوشنام، بکه، باغستان، وحیدیه و فردوسیه از زیباترین و بهترین مناطق شهریار برای خرید باغ ویلا اطراف تهران هستند.

  • کوهسار

اطراف تهران کجا ویلا بخریم؟ اگر اسم منطقه کوهسار که 13 کیلومتری شمال البرز در شهرستان ساوجبلاغ را شنیده باشید اطلاع دارید که همیشه آب و هوای معتدل و طبیعی آن، بکر و بی نظیر است و شاید همتا نداشته باشد. رودخانه کران از حاشیه کوهسار عبور می کند و همین باعث شده تا هم آب و هوای خوبی پیدا کند و هم جذابیت طبیعت این منطقه را افزایش دهد. به همین دلیل برای خرید ویلا اطراف تهران، کوهسار را هم پیشنهاد می کنیم.

اطراف تهران کجا ویلا بخریم؟ کوهسار

  • شهرک تیسفون

از بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا، شهرک تیسفون شهریار است. برای خرید باغ ویلا اطراف تهران، شهرک تیسفون قطعا یکی از بهترین هاست که به شکل شهرک ویلایی کار می شود. گروه معماری آد نیز با طراحی شهرک در این امر مشارکت خواهد کرد که به دلیل ویژگی های خاص این منطقه است. این منطقه کلیه ساخت و سازها با مجوزهای شهرداری است و حدودا 240 قطعه زمین با خیابان های آسفالت کشی شده دارد.

  • آبسرد دماوند

برای شما که به دنبال این هستید که اطراف تهران کجا ویلا بخریم آبسرد دماوند هم گزینه خوبی است. برای خرید ویلا اطراف تهران، منطقه آبسرد که در بخش جنوبی فیروزه کوه و پایین ارتفاعات زرین کوه است. ویژگی خاص منطقه آبسرد این است که در سال 1376 تأسیس شده بنابراین بافت کل منطقه نسبتا جدید و پر از ویلاهای مدرن است. آبسرد با تهران حدودا 60 کیلومتر فاصله دارد و بخاطر وجود باغ های زیاد، بهترین گزینه برای خرید باغ ویلا اطراف تهران هم هست.

جمع بندی مطالب

گروه معماری آد با طراحی پلان ویلا در انواع سبک های معماری در بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا، مازندران و شهرهای دیگر تلاش کرده شما را به خانه رویایی که آرزویش را دارید برساند. اگر سری به افتخارات ما بزنید جوایز متعدد ملی و بین المللی را مشاهده می کنید که نشانه وجود تیم طراحی و ساخت و ساز حرفه ای ماست. اگر به فکر خرید ویلا اطراف تهران هستید و می خواهید ویلای اختصاصی خودتان را بسازید با ما تماس بگیرید.

0 / 5
سوالات پر تکرار
تمامی مناطق گفته شده جزو بهترین مناطق هستند اما دماوند، لواسان، کردان و شهریار مناسبتر هستند.
منطقه کردان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم بندی می شود که هر یک ویژگی خاصی دارند. کردان شمالی در زمستان بخاطر یخبندان و وجود مسیر باریک مشکلات زیادی درست می کند اما قیمت زمین و پیشرفت در سرمایه گذاری بهتری دارد. کردان جنوبی مخصوصا منطقه سهیلیه سرسبزتر و محبوبیت بیشتری دارد.
منطقه دماوند یکی از بهترین ییلاقات اطراف تهران است که با امکانات رفاهی عالی، جاذبه های گردشگری، طبیعت بکر و ارزش سرمایه گذاری بالا تبدیل به یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا شده است
مناطق دماوند، چهارباغ، تهراندشت، شهریار، شهرک تیسفون و آبسرد بهترین مناطق برای خرید باغ ویلا در اطراف تهران هستند.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد

  • comment author
    هادی
    10 اسفند 1401

    رباط کریم


  • comment author
    بهجت
    13 اسفند 1401

    سلام چرا از فشند هشتگرد نمی گید که نزدیک تا طالقان است وبا مترو یک ساعت راهه بهترین آب وهوارو داره