خانه های لوکس تهران کجا هستند و برای کیست؟

همیشه یکی از موضوعاتی که برای خوانندگان و لاکچری گردها اهمیت و جذابیت داشته، پیدا کردن و شناخت خانه های لوکس تهران است. البته این موضوع به این معنا نیست که لوکس ترین خانه های ایران فقط در تهران هستند اما می توان گفت اکثریت آنها در پایتخت قرار گرفته اند. حتما می دانید که لوکس ترین خانه های تهران در مناطقی مثل شهرک غرب، سعادت آباد، جردن، الهیه، زعفرانیه، کامرانیه، صاحبقرانیه، پاسداران، نیاوران، خیابان فرشته و غیره هستند. بنابراین با توجه به بازار کنونی مسکن و قیمت هر متر زمین در پایتخت باید توقع داشته باشید که گران ترین خانه های تهران همین لیستی هستند که در ادامه معرفی خواهیم کرد. قبلا در خصوص امکانات ویلاهای لوکس به طور کامل توضیح دادیم اکنون قصد داریم خانه های لاکچری تهران را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 همیشه یکی از موضوعاتی که برای خوانندگان و لاکچری گردها اهمیت و جذابیت داشته، پیدا کردن و شناخت خانه های لوکس تهران است.

خانه های لوکس تهران کجا هستند؟

خانه ها و یا شاید بهتر است بگوییم عمارت هایی که در ادامه معرفی می کنیم چه به صورت یک واحد فوق مجلل در یک برج بسیار لوکس و چه به شکل خانه ویلایی لوکس و لاکچری، با لاکچری ترین خانه های جهان برابری می کنند. پس بی مقدمه به سراغ معرفی لاکچری ترین خانه های تهران می رویم:

  • برج چناران تهران در الهیه

یکی از معروف ترین خانه های لوکس الهیه تهران همین برج چناران است که با دیدن آن می توانید ساعت ها خیره شوید و از معماری گرفته تا زیبایی نما و همه چیز متحیر بمانید. البته تنها ویژگی این برج زیبایی و مهندسی عالی معماری آن نیست بلکه قرارگیری در محیط خلوت که کاملا سفارشی شده است حائز اهمیت است. در این برج هر نوع امکانات رفاهی و امنیتی که سراغ داشته باشید به چشم می خورند. این برج 13 طبقه با 26 واحد مسکونی در لیست خانه های لوکس بالاشهر تهران قرار دارد. متراژ ه رواحد بین 320 تا 640 متر است و ارتفاع سقف هر واحد نیز 4 متر است! هر طبقه این برج بین 1 تا 3 واحد است و طبقه آخر آن پنت هاوس بسیار لوکس و مجلل قرار گرفته که ویو به سمت کوهستان دارد. از دیگر ویژگی های برج چناران الهیه، 2000 متر لابی، استخری با مساحت 500 متر مربع، سالن ورزشی و بدنسازی مجهز، سقف 12 متری در لابی و صدها نوع امکانات رفاهی و امنیتی است. بهترین و لوکس ترین خانه های تهران در برج چناران هستند که حداقل قیمت هر واحد آن 15 میلیارد تومان است. طبق اطلاعات به دست آمده مهندس فرزاد دلیری معمار معروف برج چناران الهیه تهران است.

 لوکس ترین خانه های تهران در برج چناران هستند

  • برج آلتون تهران در نیاوران

از جمله مشهورترین خانه های لوکس تهران نیاوران، برج آلتون است که متراژ آن به 27 هزار متر مربع می رسد. این برج هم گران ترین و لوکس ترین خانه های تهران را در خود جای داده و لوکس پسندان آرزوی زندگی در چنین محیطی را دارند. کیفیت ساخت فوق العاده بالاست و از چندین کیلومتر دورتر هم می توانید برج آلتون نیاوران را ببینید. خانه های فوق لوکس تهران در برج آلتون نیاوران در 24 طبقه قرار گرفته که مجموعا 60 واحد مسکونی و 2 پنت هاوس در ضلع شمالی و جنوبی هستند. مساحت هر واحد حداقل 200 و حداکثر 640 متر مربع است که پنت هاوس آن بین 500 تا 640 متر مربع مساحت دارد که باورکردنی نیست. ویو پنت هاوس به سمت بام تهران است. امکاناتی که برای این خانه های زیبا و لوکس تهران در برج آلتون قرار گرفته اند شامل استخر 500 متر مربعی، سالن ورزشی 150 متر مربعی، لابی 600 متر مربعی با ارتفاع سقف حدودا 5.5 متری و مشاعات 10 هزار متری است. طراحی محوطه این برج بی نظیر است و شما شاهد فضاهای سبز، فواره ها و مجسمه های لوکس و لاکچری کنده کاری شده با دست هستید. شرکت ساخت و ساز مسئول برج آلتون با هدایت معمار معروف، مهندس منصور وکیلی بوده است.

 از جمله مشهورترین خانه های لوکس تهران نیاوران، برج آلتون است

  • برج پارامیس تهران در خیابان فرشته

از خانه های لوکس خیابان فرشته تهران قطعا باید به برج پارامیس اشاره کنیم که حقیقتا یکی از زیباترین معماری های نوین را به خود دیده است. این برج فقط مخصوص لاکچری نشینان تهران است و قیمت خانه ها به حدی بالاست که برای بسیاری از افراد یک آرزوی دست نیافتنی است. محوطه بکر، استفاده از متریال بسیار مقاوم، امکانات امنیتی و ساختار ضد زلزله ای و صدها ویژگی دیگر باعث شده که برج پارامیس نه تنها در لیست خانه های لوکس تهران باشد بلکه از آن به عنوان بهترین نمونه برای یک خانه خوب از نظر معماری یاد کنند. خانه های بسیار لوکس در تهران که در برج پارامیس هستند، 450 متر مربع مساحت دارند که ارتفاع سقف هر واحد 4 متر است. پنت هاوس هم در آخرین طبقه یعنی طبقه 13 قرار گرفته است. از دیگر امکانات برج پارامیس که خانه های لوکس تهران را در خود جای داده شامل لابی 5000 متر مربعی است که ارتفاع سقف آن به 6.5 متر می رسد، سالن اجتماعات که 150 متر مربع است، استخر 300 متر مربعی، سالن ورزشی 100 متر مربعی و مشاعات فوق لاکچری 2000 متری است.

 از خانه های لوکس خیابان فرشته تهران قطعا باید به برج پارامیس اشاره کنیم

  • ساختمان نارسیس تهران در الهیه

این خانه لاکچری تهران هر چیزی که شما در رویاهای خود از یک خانه مسکونی ایده‌آل انتظار داشته اید را دارد. بی دلیل نیست که ساختمان نارسیس الهیه با کمک همه انواع تکنولوژی جدید ساختمان سازی درست شده است. بد نیست بدانید که معماری ساختمان نارسیس که در لیست خانه های لوکس الهیه تهران است، به سبک مدرن بوده و این ویژگی در تمامی واحدهای این ساختمان که بین 202 تا 330 متر مربع با ارتفاع سقف 3 متر هستند دیده می شود. خانه های زیبا و لوکس تهران در ساختمان نارسیس الهیه امکانات بی نظیری هم دارند که شامل استخری با مساحت 100 متر مربع، لابی 600 متر مربعی با تزیینات طلایی و متریال سنگ مرمری، سالن ورزشی به مساحت 1000 متر ربع و مشاعات به مساحت 1850 متر مربع است.

 ساختمان نارسیس که در لیست خانه های لوکس الهیه تهران است

  • برج رولکس تهران در فرمانیه

از خانه های لوکس فرمانیه تهران همین برج رولکس است که اسم خود را از گالری رولکسی گرفته است که در آن است. حقیقتا برج رولکس با این همه زیبایی و ویژگی هایی که برای سبک مدرن آن به کار گرفته اند برازنده چنین نام و برندی است. خیلی از کسانی که در هتل های 5 ستاره معروف ترین شهرهای ایران و جهان اقامت داشته اند اذعان می کنند که شما با امکانات و محیطی فراتر از آن قرار دارید. برج رولکس لاکچری ترین خانه های تهران را در خود جای داده که بهتر است قیمت هر واحد آن را حساب نکنیم! خانه های شیک و لوکس تهران در برج رولکس در 16 طبقه به تعداد 52 واحد هستند. هر یک از واحدهایی که در این برج فوق لوکس می بینید مساحتی بین 130 تا 300 متر مربع دارند. طراحی معماری مدرن در کنار امکاناتی مثل استخر 700 متر مربعی، مشاعات 12 هزار متر مربعی، لابی 600 متر مربعی و سالن ورزشی 100 متر مربعی باعث شده که بهترین خانه های تهران را برای این برج در نظر بگیرند.

 از خانه های لوکس فرمانیه تهران همین برج رولکس است

  • برج روما رزیدنس تهران در کامرانیه

اگر به دنبال لوکس ترین خانه ها در تهران منطقه کامرانیه شمالی هستید، بدون شک باید به برج روما رزیدنس بروید. کسانی که با سبک معماری آشنا باشند به محض دیدن این برج متوجه می شوند که با یک سبک نئوکلاسیک طرف هستند. نورگیری این برج در بین سایر لوکس ترین خانه های تهران زبانزد خاص و عام است. این طراحی به گونه ای انجام شده که از تمامی وجوه ساختمان نور خورشید به داخل راه دارد. از طرفی لابی برج روما رزیدنس هم در نوع خود بی نظیر است. وجود ستون های بلند با تزیینات طلایی و متریال سنگی جای هیچ نقدی را باقی نگذاشته است. طراحی پلان مسکونی این برج به زیبایی هر چه تمامتر انجام شده است. مساحت این ساختمان که خانه های لوکس و لاکچری تهران در آن هستند بیش از 7 هزار متر مربع است. البته این برج دارای واحدهای تجاری با بیش از هزار متر مربع و 14 هزار متر مربع مشاعات و فضای سبز نیز هست. 65 واحد مسکونی این برج در 15 طبقه قرار گرفته اند و سه طبقه هم زیر زمین دارد.

نکته بسیار جالب در خصوص بهترین و لوکس ترین خانه های تهران در برج روما رزیدنس این است که هر تعداد طبقه مشخص دارای سبک معماری و دکوراسیونی متفاوتی هستند. همچنین واحدهای طبقات اول تا پنجم بین 350 تا 450 متر مربع مساحت دارند که بسیار کوچکتر از واحدهای 400 و 600 متر مربعی در طبقات 6 تا 13 هستند. اما این پایان ماجرا نیست چون پنت هاوس برج روما رزیدنس که قطعا در صدر خانه های لوکس تهران قرار می گیرد، 900 متر مربع مساحت داشته و فول امکانات و فوق لاکچری و بسیار لوکس است. صاحب این پنت هاوس، مدیر عامل یکی از چندین شرکت الکترونیکی شرق آسیا در ایران است. معمار این برج هم مهندس فرزاد دلیری بوده است.

 اگر به دنبال لوکس ترین خانه ها در تهران منطقه کامرانیه شمالی هستید، بدون شک باید به برج روما رزیدنس بروید.

  • خانه های لوکس زعفرانیه تهران

خانه های لوکس تهران در زعفرانیه، واقع در منطقه 1 ناحیه 2 هستند که ارتفاعات توچال هم در همین منطقه است. همه ما می دانیم که زعفرانیه خانه های لوکس تهران را در خود جای داده و به همین بهانه است که از نظر امکانات رفاهی و امنیتی هیچ چیزی کم ندارد. از ویژگی های خانه های لوکس تهران در منطقه زعفرانیه این است که تا کنون بافت قدیمی خودشان را دارند و از لحاظ قیمتی گران ترین و لوکس ترین خانه های تهران را دارد. اگر از بین لیست معرفی شده نتوانستید خانه های لوکس زیر 300 متر پیدا کنید در منطقه زعفرانیه هنوز هم می توانید. از خانه های لوکس و رویایی تهران در منطقه زعفرانیه، باغ زعفرانیه خیلی معروف است. این ساختمان ویلا باغی 6 هزار متر مربع مساحت دارد. این ساختمان با 12 طبقه و 63 واحد مسکونی و معماری یونیک توانسته نگاه همه لاکچری نشینان پایتخت را به سمت خود جلب کند. سالن های چند منظوره، رستوران، کارواش و پارکینگ اختصاصی و ده ها امکانات دیگر از ویژگی های این آپارتمان به عنوان لوکس ترین خانه منطقه زعفرانیه است.

 خانه های لوکس تهران در زعفرانیه، واقع در منطقه 1 ناحیه 2 هستند

  • خانه های لوکس پاسداران تهران

منطقه پاسداران هم بسیاری از خانه های لوکس تهران را در خود جای داده است. کلیه خانه های لوکس پاسداران تهران در سبک مدرن یا سنتی هستند. این خیابان که بین منطقه 3 و 4 قرار دارد که افراد مرفه می توانند در قسمت های لاکچری و لوکس آن اقامت داشته باشند. از نکات مثبت این منطقه برای خریداران این است که خانه های لوکس تهران با متراژهای مختلف در آن قرار دارند بنابراین مجبور نیستید برای خرید خانه لوکس تهران در متراژهای خیلی بالا سکونت داشته باشید. در حال حاضر خانه های لوکس پاسداران تهران حداقل از متری 60 میلیون تومان شروع می شوند. متراژها نیز از 75 متر به بالا را شامل می شوند.

 منطقه پاسداران هم بسیاری از خانه های لوکس تهران را در خود جای داده است.

  • خانه های لوکس شهرک غرب تهران

شهرک غرب در شمال غرب و منطقه 2 قرار گرفته که خانه های لوکس تهران را با معماری کاملا متفاوت با سایر مناطق و دسترسی عالی به نقاط مختلف را شامل می شود. بافت معماری خانه های لوکس تهران در شهرک غرب به سبک مدرن است که ابتدا توسط مهندسین آمریکایی به سر و سامان رسید و تا قبل از آن یک منطقه روستایی به شمار می رفت. از مزایای خرید خانه لوکس در شهرک غرب این است که تراکم پایینی دارند و آسایش بیشتری خواهید داشت. امکانات رفاهی، امنیتی، آموزشی و مراکز خرید متعدد باعث شده تا شهرک غرب یا شهرک قدس امروزی بسیار مورد پسند باشد. خانه های با متراژهای نسبتا بالا و قیمت های سرسام آور به فروش می رسند.

 خانه های لوکس شهرک غرب تهران

  • خانه های لوکس سعادت آباد تهران

منطقه سعادت آباد تهران تا قبل از دهه 20 کسی در آن سکونت نداشت تا زمانی که سید ضیاءالدین طباطبایی که سیاستمدار و نخست وزیر وقت ایران بود، اقوام سید خود را برای کار کردن روی زمین ها استخدام کرد به همین دلیل اوایل به آن سادات آباد هم می گفتند و بعدا به سعادت آباد شهرت پیدا کرد. خانه های لوکس تهران در منطقه سعادت آباد از ساختمان های 1 تا 2 طبقه گرفته تا چندین طبقه و مدرن را شامل می شوند. خانه های لوکس تهران در منطقه سعادت آباد، منطقه 2 تهران امکانات مختلف بسیار زیادی دارند. خانه های لوکس سعادت آباد تهران در محله هایی مثل بلوار 24 متری شرقی و غربی، بلوار فرهنگ و علامه شمالی هستند. متراژ خانه های زیبا و لوکس تهران در این منطقه متنوع بوده و قیمت ها از چند میلیارد تا ده ها میلیارد تومن متغیر است.

 خانه های لوکس تهران در منطقه سعادت آباد از ساختمان های 1 تا 2 طبقه گرفته تا چندین طبقه و مدرن را شامل می شوند

  • خانه های لوکس تهران ولنجک

بهترین خانه های لوکس در تهران، مناطق مختلف را معرفی کردیم و اکنون به ولنجک می رسیم. ساختمان فاطیما 2 را باید جزو زیباترین خانه های تهران و لوکس ترین آنها در نظر گرفت. این ساختمان فوق لاکچری در خیابان 26 واقع شده که نزدیک کوهستان است و از شمال و جنوب ویو فوق العاده ای دارد. نورگیری عالی است و تمام استانداردهای روز دنیا رعایت شده اند. این مجتمع مسکونی  22 هزار متر مربع زیربنا دارد که کیفیت زندگی در آن شبیه به اقامت داشتن در یک هتل 7 ستاره است. لابی من ها 3 شیفت هستند و کلیه خدمات رفاهی و امنیتی پیوسته برقرار هستند. سبک مدرن و کلاسیک در این ساختمان به شکل ترکیبی استفاده شده که در لابی 800 متر مربعی با سقف 6 متر به وضوح دیده می شود. گل آرایی، آینه کاری، لوسترها و تزیینات فوق لوکس باعث شده تا ساختمان فاطیما 2 جزو بهترین خانه های تهران باشد. واحدهای این ساختمان متراژی بین 230 تا 580 متر مربع دارند و مجهز به سیستم هوشمند Ekinex ایتالیا هستند. سالن ورزشی، سالن سینما، سالن بیلیارد، مجموعه گیم و بازی، مجموعه استخر 550 متر مربعی، سالن ماساژ و اسپا، پارکینگ 160 واحدی 4 طبقه، روم سرویس 24 ساعته و غیره تنها بخشی از خدمات این مجموعه هستند. اگر به دنبال خانه لوکس در تهران هستید منطقه ولنجک را فراموش نکنید.

خانه های لوکس تهران ولنجک

0 / 5
سوالات پر تکرار
گران ترین و لوکس ترین خانه های تهران در فرمانیه، الهیه، زعفرانیه، نیاوران و خیابان فرشته هستند.
خانه های لوکس تهران در مناطق پاسداران و شهرک غرب متراژهای مختلفی دارند و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارند.
برج نارسیس الهیه، برج رولکس فرمانیه، خانه های لوکس پاسداران، شهرک غرب، سعادت آباد و ولنجک تهران در سبک مدرن هستند.
خانه های لوکس شمال تهران و در مناطق 1 تا 3 هستند. از جمله مناطقی که خانه های بسیار لوکس تهران را دارند می توان به ولنجک، زعفرانیه، پاسداران، الهیه، سعادت آباد، شهرک غرب، فرشته، فرمانیه، کامرانیه، نیاوران و غیره را نام برد.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد