زیباترین طراحی ویلا در جهان (10+ ویلای زیبای جهان) | یک نمونه ویلای ایرانی

وقتی صحبت از زیبایی و لوکس بودن یک ویلا می شود حتما اولین سوالی که از روی کنجکاوی در ذهن ما نقش می بندد این است که زیباترین طراحی ویلا در جهان مربوط به کدام ویلاهای دنیاست. قبلا لیست طولانی از ده ها نمونه لاکچری تری خانه های جهان آماده کردیم. در این قسمت می خواهیم به معرفی زیباترین ویلاهای جهان بپردازیم و البته یک سورپرایز ویژه هم برای شما عزیزان داریم سورپرایزی که باعث افتخار ما ایرانیان است. پس با ما همراه باشید.

لیست کامل زیباترین طراحی ویلا در جهان

وقتی صحبت از معرفی زیباترین ویلاهای دنیا که تاکنون طراحی و ساخته شده اند می کنیم ناخودآگاه ذهن ما از نمونه های داخلی برداشته می شود. اما سورپرایز ما این است که یک نمونه طراحی ویلا در ایران برای اولین بار توانسته جوایز جهانی را به خود اختصاص دهد و در لیست زیباترین طراحی ویلا در جهان قرار بگیرد. در ادامه ضمن معرفی این ویلا، سایر نمونه های معروف دنیا را نیز بررسی خواهیم کرد.

  • ویلا چارتیغ دماوند تهران

یکی از افتخارات گروه معماری آد در زمینه طراحی ویلا مخصوصا به سبک مدرن همین طراحی ویلا چارتیغ دماوند است که توانسته جوایز بین المللی متعددی همچون جایزه Architizer، Loop Design Awards، A Design and Competition Award، Architecture Master Prize و Gold Trezzini را کسب کند. طراحی این ویلا در سال 1400 صورت گرفته که از یک سمت به رودخانه و از سوی دیگر به کوه مشرف است. زیربنای ویلا، حدود 300 متر و در 4 طبقه طراحی گردیده و دارای طبقه زیرزمین مشرف به حیاط پشتی و رودخانه هم هست.

  ویلا چارتیغ دماوند یکی از زیباترین ویلاهای جهان

  • ویلای BEL AIR SPEC MANOR در لس آنجلس

این ویلا که لقب زیباترین ویلا در جهان را یدک می کشد در سال 2017، گران قیمت ترین ویلای مسکونی در آمریکا هم بود. این ویلا با مساحت 3530 متر مربع دارای امکاناتی مثل سالن سینما و تئائر در نزدیک استخر، سالن بولینگ، ناحیه فرود هلیکوپتر به همراه فضای سبز با سیستم گرمایش از کف و غیره اشاره کرد.

 ویلای BEL AIR SPEC MANOR در لس آنجلس یکی از زیباترین ویلای جهان

  • ویلای Praana در جزیره کوه سامویی تایلند (Koh Samui)

زیباترین طراحی ویلای بعدی، ویلای پرانا در جزیره ای از تایلند است که امکانات مختلف و جذابی دارد. این ویلا علاوه بر طراحی بسیار زیبا دارای خدمات و امکاناتی مثل رینگ بوکس در محوطه، محوطه تنیس، حمام بخار فنلاندی و باشگاه ورزشی است. در طراحی ویلای مدرن پرانا در تایلند، 6 اتاق خواب با امکانات کامل، طراحی بر روی تپه جنگلی با ویو به سمت دریا، دو استخر، کلوپ شبانه، اتاق سینما و تئاتر و غیره است.

 زیباترین طراحی ویلای بعدی، ویلای پرانا در جزیره ای از تایلند

  • ویلای Annandale Seascape در جزیره جنوبی نیوزیلند

زیباترین طراحی ویلا در جهان قطعا به این ویلا در نیوزیلند هم تعلق خواهد گرفت که علاوه بر امکان نشستن هلیکوپتر و طراحی با حریم خصوصی کامل، اتاق خواب ها کاملا به سمت خلیج دید مستقیم دارند. ساخت ویلا با متریال های شیشه، سنگ، سیمان و چوب انجام شده و بیشترین دید را به سمت محیط بیرون دارد بدون اینکه حریم خصوصی آن تا کیلومترها نقض شود.

زیباترین طراحی ویلا در جهان قطعا به این ویلا در نیوزیلند هم تعلق خواهد گرفت

  • ویلای Sola Cabiati در Lake Como ایتالیا

اگر به دنبال زیباترین طراحی ویلای کلاسیک می گردید، ویلای سولا کابیاتی ایتالیا را ببینید. این ویلا که در قرن 18 توسط دوک های سربلونی (Serbelloni) بازسازی شده هنوز هم لقب زیباترین طراحی ویلا در جهان را یدک می کشد. دیزاین و طراحی داخلی این ویلا به حدی زیبا کار شده که تا چندین روز محو زیبایی مجسمه ها، وسایل آنتیک، نقاشی ها و دست ساخته های مختلف ویلا خواهید شد. باغ بسیار زیبا و وسیع که بر روی تپه می توانید غروب خورشید را ببینید به همراه کف مرمری و مبلمان و وسایل دست ساز هنرمندانه اصیل ایتالیایی همگی باعث شده اند که بسیار زیبا و معروف باشد.

 اگر به دنبال زیباترین طراحی ویلای کلاسیک می گردید، ویلای سولا کابیاتی ایتالیا

  • ویلای Beyond در Western Cape آفریقای جنوبی

در زیر عکس زیباترین ویلای جهان را می بینید که به سبک معاصر طراحی و ساخته شده و شما می توانید چند کیلومتر آنورتر از کیپ تاون، نگاهی به اقیانوس داشته باشید. سالن غذاخوری از دو سمت به بیرون دید مستقیم دارد، چندین فضا برای استراحت در محوطه و یک استخر خارق العاده ای که انگار دنباله اقیانوس است از ویژگی های عالی زیباترین طراحی ویلا در جهان به شمار می رود. این ویلای 6 طبقه به حدی بزرگ است که بدون راهنما گم خواهید شد. اگر با دقت اطراف را ببینید، سالن سینما و تئاتر، اتاق مخصوص خشکشویی، 5 اتاق خواب به شکل سوئیت مجهز طراحی شده که هر یک بالکن اختصاصی خودشان را دارند را خواهید دید.

 زیباترین ویلای جهان را می بینید که به سبک معاصر طراحی و ساخته شده

  • ویلای Chalet Edelweiss در منطقه ساوآی فرانسه

زیباترین طراحی ویلا در جهان به این ویلا در منطقه ساوآ فرانسه تعلق می گیرد. این ویلا که با کمک راه پله های مارپیچی یا اسپیرال خود طبقه هفتم را به طبقه اول وصل می کند در طبقه هفتم برای ساخت از متریال های چوب و سنگ کمک گرفته اند. در ویلای شالِت فرانسه، 8 اتاق خواب سوئیت، کتابخانه اختصاصی، سونا، باشگاه و ورزشگاه ورزشی و غیره به چشم می خورند. این ویلای بسیار زیبا دارای نمای سنگ و شیشه ای است که دید کامل با حفظ حریم خصوصی ایجاد کرده است.

 زیباترین طراحی ویلا در جهان به این ویلا در منطقه ساوآ فرانسه تعلق می گیرد

  • ویلای Venetia در جزیره Mykonos یونان

ویلای Venetia در شهر میکونوس تنها 5 کیلومتر با شهر فاصله دارد که با سبک طراحی ویلای روستیک ساخته شده است. این ویلا که دارای اتاق های سفید رنگ با متریال سنگی است که مناسب همین نوع سبک معماری طراحی شده و در کنار فضای خارجی خالی و مبلمان آنتیک به همراه استخر با آب دریا، برای لذت بردن همه نسل ها طراحی و ساخته شده است. زیباترین طراحی ویلا در جهان و در اختیار شماست و امکانات کامل نظیر اتاق غذاخوری، استخر سرپوشیده و بزرگ و امکانات کامل اتاق ها همگی به نشانه جدید تطبیق خورند.

یکی از زیباترین ویلای جهان ویلای Venetia در جزیره Mykonos یونان 

  • ویلای Blue Bay در ایبیزای اسپانیا

ویلای Blue Bay نمادی از امکانات ویلاهای لوکس همراه با زیباترین طراحی ویلا در جهان است به نحوی که امکاناتی برای این ویلا در نظر گرفته شده که حتی شاید به آنها نیاز هم نداشته باشید اما وجود دارند مثل زمین گلف، باشگاه مخصوص یوگا، سالن ماساژ، ماهی درمانی و غیره. همچنین وجود دو استخر، یک باشگاه بدنسازی و زمین تنیس در کنار دسترسی مستقیم به سمت دریا از دیگر ویژگی های این ویلای زیباست. اتاق طبقه اول دارای تراس اختصاصی و وان آب داغ چوبی است.

 ویلای Blue Bay نمادی از امکانات ویلاهای لوکس همراه با زیباترین طراحی ویلا در جهان

  • ویلای Palm Point در بندر جولی کشور آنتیگوا

ویلای پالم پوینت که ساخته شده توسط یکی از بزرگترین شرکت ساختمانی جهان است که در دریای کارائیب قرار گرفته است و ساحل اختصاصی خودش را هم دارد. دسترسی به ساحل و دریا در این ویلا بسیار ساده است و تنها کافیست از بخش تراس اختصاصی سالن غذاخوری به ماسه های سفید ساحل برسید. تمامی اتاق ها به همراه اتاق خواب مستر با کلی امکانات و ویژگی های مختلف طراحی شده اند. ویو از تمامی نقاط ویلا به سمت درختان خرما و استخر منظره جالبی ایجاد کرده است.

 ویلای پالم پوینت که ساخته شده توسط یکی از بزرگترین شرکت ساختمانی جهان

  • ویلای Meda Gedara در ناحیه ماتارا سریلانکا

یقینا قشنگ ترین ویلا در جهان که وقتی درب های چوبی آن را باز می کنید و وارد فضای داخلی ویلا می شوید انگار وارد بهشت شده اید. ایده های طراحی ویلا در این نمونه در حد کمال و تمام اجرا شده است. باغ های درختان استوایی در کنار استخر فوق العاده بزرگ ویلا که چشم اندازی هم به سمت اقیانوس هند دارد یکی دیگر از جذابیت ها و زیبایی در طراحی است. بخش داخلی این ویلا ترکیبی از مبلمان آنتیک، هنری و ساخته دست انسان است که حس آرامش را منتقل می کند. زیباترین طراحی ویلا در جهان مناسب برای اقامت خانوادگی مخصوصا برای کودکان است که  با امکاناتی مثل سرسره آبی منتهی به استخر طراحی شده است.

 یقینا قشنگ ترین ویلا در جهان ویلای Meda Gedara در ناحیه ماتارا سریلانکا است

  • ویلای Deia در پراونس فرانسه

در لیست زیباترین ویلایی های جهان قرار دارد و توسط معروف ترین معماران جهان ساخته شده که با 5 اتاق خواب کاملا اختصاصی بین نیس و موناکو در خلیج Villefranche-sur-mer قرار گرفته است. این ویلا در نزدیکی یک پرتگاه کم ارتفاع ساخته شده و ویو 180 درجه ای مدیترانه از روی زمین، استخر و کلیه نقاط ویلا از ویژگی های شاخص آن است. وقتی از پله های ویلا به سمت پایین حرکت می کنید مستقیما به دریا و ساحل سنگی اختصاصی خود می رسد. سبک معماری ویلا معاصر انتخاب شده و به شما حس اقامت در یک هتل 5 ستاره با تجهیزات پیشرفته مناسب خانواده و کودکان می دهد. در زیر عکس زیباترین ویلای دنیا را می بینید.

 ویلای Deia در پراونس فرانسه در لیست زیباترین ویلایی های جهان قرار دارد

  • ویلای Es Bec d’Aguila در مینورکا اسپانیا

شرکت طراحی ویلای این اقامتگاه یکی از ساکت ترین و آرامش بخش ترین نقاط کشور اسپانیا را انتخاب کرده است. گوشه گوشه این ویلا که در قرن 19 ساخته شده حس لذت و آرامش به شما می دهد، از سقف های قوس دار و گنبدی سفید و کاشی های کف کوبایی تا کلکسیونی از آثار هنری آنتیک و عتیقه. زیباترین ویلایی های جهان فقط به داشتن امکانات و محیط دل انگیز خلاصه نمی شوند بلکه مثل این ویلا ویژگی هایی نظیر استخر با کاشی های فیروزه ای ایرانی، تخت خواب و آشپزخانه در فضای باز هم وجود دارند.

 ویلای Es Bec d’Aguila در مینورکا اسپانیا یکی از زیباترین ویلای جهان

  • ویلای Grace Santorini در جزیره سانتورینی یونان نزدیک دریای اژه

اگر به دنبال زیباترین ویلا در جهان هستید که بهترین و دل انگیزترین غروب خورشید را ببینید، این ویلا در یونان برای شماست که قابل اجاره شدن نیز هست. طبق گفته تمامی کسانی که در این ویلا اقامت داشته اند زیبایی غروب وصف شدنی نیست. این ویلا به گونه ای بر روی صخره ها ساخته شده که انگار بر روی دریا شناور است مخصوصا که ویو آن به سمت آب و جزایر اطراف است. طراحی دکوراسیون داخلی این ویلا شبیه به غار است که با سونا، جکوزی و استخرهای شیرجه ای درمانی در کنار چندین تراس و ویو رو به محیط شما را به وجد می آورند.

 ویلای Grace Santorini در جزیره سانتورینی یونان نزدیک دریای اژه یکی از زیباترین ویلای جهان

  • ویلای Kajuri در اولهووِلی مالدیو

یقینا در لیست زیباترین طراحی ویلا در جهان، ویلای کاجوری کشور مالدیو نیز قرار می گیرد که تنها چند دقیقه با یک دریای بیکران و ساحل اختصاصی فاصله دارید. انواع تزیینات داخلی ساختمان در کنار استخر اختصاصی و ایوان چوبی با منظره ای به سمت افق، قایق های اختصاصی گردشگری، کایت سواری و قایقرانی تنها بخشی از ویژگی های این ویلای بسیار زیباست. دو اتاق خواب مستر فول امکانات در کنار طراحی بی نظیر داخلی حس شکوه و عظمت به شما می دهد. با توجه به اینکه این ویلا در بخشی از زمین های اولهوولی قرار دارد که در بین سه جزیره مشترک است بنابراین ساکنین این ویلا می توانند از انبوهی از امکانات مثل 7 رستوران و 4 کافی شاپ فوق لاکچری هم استفاده کنند.

 یقینا در لیست زیباترین طراحی ویلا در جهان، ویلای کاجوری کشور مالدیو نیز قرار می گیرد

  • ویلای Las Mimosas در تنریف اسپانیا

زیباترین طراحی ویلا در جهان در کنار استفاده از تکنولوژی جدید ساختمان سازی  باعث شده تا تنریف اسپانیا یکی از بهترین ویلای جهان را داشته باشد. طراحی این ویلا به گونه ای است که شما می توانید از بخش درب جلویی و تراس و همچنین از سمت اتاق غذاخوری فضای بیرون و استخر آن به سمت دریا و کل جزیره دید مستقیم داشته باشید. این ویلا مناسب خانواده هاست و طراحی کلی آن براساس سبک آسیایی است.

 زیباترین طراحی ویلا در جهان در کنار استفاده از تکنولوژی جدید ساختمان سازی

  • ویلای ALAYA در باربادوس

زیباترین طراحی ویلا در جهان در باربادوس مشهود است که در بین سبک های معماری لاکچری، شما را با معنای واقعی محیط زندگی لوکس آشنا می کند. این ویلا با 6 اتاق خواب مستر و 2 آپارتمان مجزا نزدیک ورودی اصلی یکی از جالب ترین ویلاهای دنیا به شمار می رود. این ویلا در یک جاده کاملا اختصاصی که کمی با زمین گلف Holetown فاصله دارد قرار گرفته که حتی فروشگاه و رستوران و دیگر جاذبه های آن خصوصی هستند. این ویلا شبیه به یک هتل 5 ستاره است که اجازه آن شامل تمامی وعده های غذایی و نوشیدنی ها به همراه وسیله نقلیه موتور و قایق VQ54 می شود. باغ بسیار زیبایی که به یک دریا منتهی می شود مسیر پیاده روی فوق العاده ای دارد که در طی آن با یک استخر چراغانی شده مواجه خواهید شد.

زیباترین طراحی ویلا در جهان در باربادوس مشهود است

0 / 5
سوالات پر تکرار
ویلای چارتیغ دماوند که هنری از یک ویلای مدرن فوق العاده زیبا در جهان است که توسط گروه معماری آد انجام گرفته و توانسته جوایز بین المللی زیادی را کسب کند.
ویلای چارتیغ دماوند ایران و ویلای Praana در جزیره کوه سامویی تایلند زیباترین طراحی ویلا در جهان به سبک مدرن را دارند.
ویلای Beyond در آفریقای جنوبی و Deia در پراونس فرانسه ویلاهای به سبک معاصر در لیست زیباترین ها قرار دارند.
ویلای ALAYA در باربادوس لاکچری ترین، زیباترین و یکی از بهترین ویلاهای جهان با قابلیت اجاره شدن توسط گردشگران است.
ثبت نظر

شماره تماس تنها برای ارتباط با شماست و در سایت منتشر نخواهد شد